|
|
|
|---|---|
Martin E |
Gjorde ett utmärkt jobb på min bil dessutom till halva priset mot vad en auktoriserad verkstad skulle ta. Han stod ute i hällande regn och det tog 2 timmar och det vart ett bra jobb. Mitt betyg är 5 solar av 5 möjliga |
| Har hört talas om den snubben, har du någon länk? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Hej! Lars Persson här som snart har monterat ett par tusen BMW Krokar!! Kan väl bara säga som så att en ny medlem som börjar skriva illa om mig kanske man ej skall dra ögonen åt ;-) Jag svarar i telefon oftast mellan kl 07-23 om kvällarna o även på helgerna!! På tel 070-5476912,o svarar jag ej så ringer jag upp svårare än så är det ej! Om någon beställt en krok för 2 månader sedan o undrar vart kroken tog vägen är nog lite vilse!! Då jag brukar skicka kroken dagen efter en beställning. Efter en vecka brukar man väl ringa tillbaka o undra vart kroken tog vägen!! Det kan ju uppstå fel!! När jag normalt har ca 200kr i lager o därav flertalet i Bmw:s modeller Anser att detta är en konkurent som försöker smutskasta mitt rykte då jag nyligen blivit hotad av min konkurrent som jag för 2 år sedan montera krok på hans privata bil!! Jag säger bara ,montera det som skall tillhöra bilen!! Låt dig ej luras att köpa en krok för att den är några kronor billigare i en annons. Du får vad du betalar för! Betala mindre få fel elsats ! Eller betala lite mer o få rätt elsats samt att det fungerar när du skall in på service hos BMW när dem skall in i datorn!! Tack för det /Lars Persson dragkulan.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.