|
|
|
|---|---|
|
Kanske kunde kolla via BMW eller Vägverket, men säkert finns det någon här som vet, i alla fall ungefär. Hur många nya M5 E39 har det sålts i Sverige av de aktuella årsmodellerna? Som följdfråga undrar jag vad ni tror om chanserna att hitta en svensksåld, välutrustad och lågmilad (under 7.000 mil) av årsmodell 2002-2003? Kan det finnas några överhuvudtaget, eller skall man ge upp sökandet?? | |
|
Finns en imolaröd på Blocket som uppfyller dina önskemål, dock är den inte gratis men det borde gå att göra lite på priset då den varit till salu i över ett år och ständigt med ett för högt pris. ___ //Ulf |
|
| jo denna: Länk | |
| Vad bör vara ett rimligt pris för en bil med de miltalen? Tycker mig se rätt stor spridning i priserna på M5. | |
| Jo FinnUbbe, den har jag sneglat på. Inte riktigt min favoritfärg, lite dyr och dessutom sannolikt vinterkörd. Dubbdäck och motorvärmare tyder på det. Kanske ska kolla upp den trots allt. Verkar vara en uthållig säljare som hållt på så länge ;-) Är det någon här som tittat på bilen eller vet något om den? | |
zcooter |
Undrar hur många "M3 edition" som beställts eller sålda i sverige. Dens kulle bara tillverkas i några månader nu under sommaren och i 3 kulörer,bland annat i alpinweiss, tror jag det var |
|
En välutrustad 02-03 med låga mil bör väl ligga någonstans i intervallet 200-250' beroende på skick, mil, utrustning och historik. Den imolaröda anser www.bilpriser.se ska ligga på 256-269' vid privatköp. Min egen importerade som rullat 10.000 mil värderas av samma sajt till 205-217'. Sen hur bra koll www.bilpriser.se har på marknaden för M5 är ju svårt att svara på. ___ //Ulf |
|
|
På garaget.org hittade jag endast en svensksåld mellan 2002-2003, denna som är tillverkad: 2001-11 och gått ca. 11tmil. Länk |
|
blitz |
min är det en 2003 svensksåld med 4700km tillverkad 2003-03.17 fick den 030331 |
|
Finns ju en sv-såld 02:a på PowerBörsen Länk ___ //Ulf |
|
|
blitz, lider du av milskräck...:)...extremt lågt miltal, mindre än 100mil/år!!! |
|
|
blitz, vilken fi nsamling du verkar ha. Vad är det för färger du har på dina M5or? |
|
| För att återgå till frågan trådstartaren ställde, hur många M5E39 såldes nya i Sverige? Är det någon som vet? | |
|
207.000 kr är väl ett riktigt bra pris för en lågmilad M5? (Med dokumentation) förutsättningvis. BMW CS #1812 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.