AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.087

köptips M5

ja
48
jagboy
Mercedes CL 55 AMG-04
Är på jakt efter en M5:a..

Någon som varit och kollat eller vet något om följande bilar?

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Finns en aktiv M5-letartråd Länk och flera av "dina" bilar har varit upp för diskussion där.

___
//Ulf
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Läs mina inlägg på sida 23 i tråden som Programmer länkar till så nämns 2 av bilarna i blocketlänkarna Länk

BMW CS #5139
Nr 1 och 3 är inte ens värda att titta på. Fast de gör sig bra på bild :-)

BMW CS #1812

ja
48
jagboy
Mercedes CL 55 AMG-04
philip: berätta gärna varför? har du varit och kollat på bilarna eller?
Nr 1 har jag inte sett men andra som kollat har sagt att den varit omlackad och har nyansskillnader i lacken. Däcken är slut, bilen är rostig och har dåliga pixlar i instrumenten.

Nr 3 är riktigt skrot. Det kryper rost över hela bilen. Dörrar, fågelbadet, trösklar, bakspoiler, a-stolpe. Inredningen är också väldigt torr och sunkig. Det skulle behövas en rejäl rekond där med.

BMW CS #1812

ja
48
jagboy
Mercedes CL 55 AMG-04
okej det var ju synd..särskilt bil nr 3 verkar ju iaf väldigt fin på bilderna och bra annons.

Philip: har du kollat på fler M5:or på senaste tiden? vill gärna veta vilka som är vrak så man inte kör halva sverige runt i onödan
Jag har tittat på flera. Kom med länkar så kan jag svara. Jag ska iväg senare idag och titta på ytterliggare ett exemplar. Lycka till med sökandet.

BMW CS #1812

Står en fin M5 i eslöv till salu. ska vara i väldigt fin skick samt mycket nytt och bytt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.