|
|
|
|---|---|
|
Är på jakt efter en M5:a.. Någon som varit och kollat eller vet något om följande bilar? Länk Länk Länk Länk Länk | |
|
Finns en aktiv M5-letartråd Länk och flera av "dina" bilar har varit upp för diskussion där. ___ //Ulf |
|
|
Läs mina inlägg på sida 23 i tråden som Programmer länkar till så nämns 2 av bilarna i blocketlänkarna Länk BMW CS #5139 |
|
|
Nr 1 och 3 är inte ens värda att titta på. Fast de gör sig bra på bild :-) BMW CS #1812 |
|
| philip: berätta gärna varför? har du varit och kollat på bilarna eller? | |
|
Nr 1 har jag inte sett men andra som kollat har sagt att den varit omlackad och har nyansskillnader i lacken. Däcken är slut, bilen är rostig och har dåliga pixlar i instrumenten. Nr 3 är riktigt skrot. Det kryper rost över hela bilen. Dörrar, fågelbadet, trösklar, bakspoiler, a-stolpe. Inredningen är också väldigt torr och sunkig. Det skulle behövas en rejäl rekond där med. BMW CS #1812 |
|
|
okej det var ju synd..särskilt bil nr 3 verkar ju iaf väldigt fin på bilderna och bra annons. Philip: har du kollat på fler M5:or på senaste tiden? vill gärna veta vilka som är vrak så man inte kör halva sverige runt i onödan |
|
|
Jag har tittat på flera. Kom med länkar så kan jag svara. Jag ska iväg senare idag och titta på ytterliggare ett exemplar. Lycka till med sökandet. BMW CS #1812 |
|
| Står en fin M5 i eslöv till salu. ska vara i väldigt fin skick samt mycket nytt och bytt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.