|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| varför inte nya mini cooper dvs årsmodell 2001 | |
|
Ser att du har haft en E30...och jag längtar fortfarande tillbaka till tiden då jag hade min 325i-87 det roligaste jag haft för pengarna hittils. Ingen nyare bil kan ersätta den som busbil...jovisst för ett par hundratusen förståss. |
|
|
Tveklöst en Miata. Läs oktobernumret i Motor Trend: Länk Jag vet inte om hela testet är med i den länk jag skickade (jag har bara läst artikeln i tidningen), men klart är i vart fall att Miatan spöade bilar som Corvette och BMW 135 i subjektivt körglädjesvärde. Om du inte har kört den - gör det! Den är rolig trots lite hästkrafter. |
|
|
Nu är jag som synes av mitt nick partisk, men av de du listat skulle jag, med den lilla erfarenhet jag har, säga att Miatan är roligast. Nu på hösten går det att göra riktigt bra fynd. För 50k får du en fin bil av första grodögonsgenerationen. Misskötta bilar finns givetvis men leta upp en välskött bil så får du ohyggligt mycket skoj för pengarna. Körglädjen på krokväg är enorm samtidigt som man kan mysåka med taket nere. Det första fixar säkert en 360 GLT men knappast det andra. Och det är oxå rätt kul :) Köp! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.