|
|
|
|---|---|
|
Hej, önskar mig att få mer Bass i min E92 som har nu Prologic 7. tycker ni det här skulle funka för min bil? Infinity Basslink 2: Länk Kan man koppla den till original prologic 7 förstärkare för att få ut signal? hur? Tack E | |
|
Annars kan du ju släng in ett Balupunkt THA275 slutsteg och byta ut basarna under stolarna till två Pioneer TS-SW841D. Det funderar jag på att göra i vinter. |
|
| Tack Carlee82! Ska kika på det! | |
|
Pioneer passar inte i original låda, se: Länk Antagligen Earthquake SWS-8 Shallow Mount Subwoofer passar mycket bättre! Får se , inte så bra på Stereo grejer... |
|
|
Nej där ser man, det visste jag inte men orginal subben har ju rätt knasig form. Har letat efter Earthquake återförsäljare i sverige men har inte hittat nån som tar hem deras bilstereo-prylar. Men annars kan du ju börja med att bara byta steg, borde göra stor skillnad med tanke på hur litet orginalsteget är. |
|
|
precis hittad 2 subben med perfekt passform! Länk dem är än del av detta plug and play system också: Länk nu måste jag bara välja verstärkare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.