|
|
|
|---|---|
|
Mina bakdäck är snedslitna på innerkanten av däcken, inget mönster kvar där medan däckets normala slitbana har ung. 4 mm kvar. Jag undrar om fler råkat ut för det här och är det pris man får betala för att bilen är utrustad med pendelaxel, eller har jag något fel? Eller ska även bakvagnen inställas som man gör med framvagnen? Någon som vet svaren! mvh Uffe/bildock | |
|
Är din bil sänkt? Jag körde på samma däck runt om i 10 år eller 4500 mil, märkte inte av att bakdäcken var mer slitna på insidan trots att jag har M-sportchassi. Bakvagnen går för övrigt inte att justera på Z3, bara framvagnen. /Masten |
|
|
Tackar för svaret. kom att tänka på att fälgarna har et35 så spårvidden är något ökad och kommer ut något mer än original vilket också kan påverka slitaget tillsammans med pendelaxeln, nej bilen är inte sänkt! mvh Uffe/bildock |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.

