|
|
|
|---|---|
|
Letar efter en E46 M3 från 2003 och framåt med SMG. Måste vara en bra välvårdad bil med rätt spec, mao det vanliga, helst helskinn, Hamrann Kardon stereo, lucka, navi etc. Såg denna annons på Blocket; Länk Bilen har varit till salu i evigheter, nån som vet något om den? PM mig om ni inte vill posta på forumet. Tack för hjälpen | |
|
Förra ägaren till bilen finns här på forumet tror jag. Anledningen till att bilen varit ute på annons så pass länge tror jag beror på priset som är rätt så högt. // Daniel |
|
|
Tror som Spajjjs. Bilen verkar riktigt fin, men säljaren verkar inte vara så sugen på prutning. Skulle den gå ned till 250-260.000 så hade jag haft riktigt svårt att hålla i pengarna. Tyvärr inte H/K-systemet, men men. Man kan ju inte få allt. |
|
| Har problem med halvskinnet. LS-blå har jag däremot lärt mig digga riktigt ordentligt! Och den verkar riktigt fin den där. | |
|
Den LSB verkar väldigt fin, men skulle jag letat M3 så hade den gått bort pga avsaknad av PDC, vilket jag inte skulle vilja vara utan på en sådan bil. // Daniel |
|
|
Den var till salu i våras men då på Djurgården eller Östermalm som försäljningsadress. Antar att den blev såld från den ägaren och är till salu nu igen med samma bilder och delvis? samma annonstext. Därav kan det kännas som den varit till salu i "evighet" Tycker den verkar kanonfin. |
|
|
Håller med om att det är en väldigt fin bil men det är en pre-facelift och saknar navigation därav är den alldeles för dyr anser jag. Det var därför den gick bort för mig när jag letade efter en fin M3:a i vintras/våras. Då låg den dessutom ute för 325' om jag inte minns fel. Nu börjar den komma ner lite i pris men är fortfarande för dyr för en tidig 03:a. Mvh Jimmy |
|
michael.anki |
Har inte glaslucka heller,men fin är den. Bmw idag Bmw imorgon |
|
Såg denna m3 i Trångsund igår. Riktigt fin såg den ut att vara! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.