|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| hehe =) jo, en fördel är de ju...såg att priset skiljde sig en del oxå mellan olika länder..men de va väl olika accessories till vad ja förstod. | |
|
F......n va kul har länge varit sugen på navi i bilen som ser ut som orginal,prcis när jag gav upp hoppet dyker denna navigationen upp...Frågan är om den kommer till Sverige vad tror ni?undrar vad som ingår i paket typ gps antenn,blåtand mic osv?vad tycker ni ? mvhhh |
|
| Är det någon här som har köpt den där dubbeldinaren från Dynavin? | |
|
Det ser verkligen intressant ut. Väldigt sugen på att testa. Undra hur jävligt det är att installera? |
|
|
Denna huvudenhet är av Plug´n Play-modell till alla E46 modeller! :) Vad ja vet så den enda funktion man tappar idag är telefon-funtionen (uppringning samt synkning av telefonbok) för dom som har multiratten..men dom jobbar visst på detta. Den ska inte alls svår att installera..snarare enklare är att byta till annan eftermarknads 1-2 DIN :) Mvh |
|
| Om man redan har Bmw navi alltså dubbeldin men med 4:3 och vill stoppa in en eftermarknadsdubbeldin, vad krävs? | |
|
Det ska alltså bara vara att dra ut den som sitter i orginal och plugga i den här Länk storlek kablar och alltär lika? Så den passar direkt? Är det någon som hittat vilka språk den har? Kommer alla funktioner att funka i en -00a eller missar man ngt? |
|
| Hur monterar man en GPS antenn om man inte har GPS i bilen nu? Antar att jag behöver det med. Finns det några smarta GPS antenner också? | |
|
Grym enhet. Nån som köpt just den där från Dynavin än? Undra hur pass mycket ljud man får för pengarna. Tråkigt om den driver högtalarna klent. För oss som inte har dubbel innan, är det bara att plocka ur och flytta ner ac'n och sen koppla i den där? Läste nåt om att man kanske behövde ny sarg, och nånting om rökarpaket :S |
|
| Går det att flytta ned klimatpanelen så man får in en sådan här enhet om man inte har dubbel från början? | |
|
Mortician: Japp, läs hela tråden så ser du alla funderingar om denna. Hur som helst så flyttar du bara ner ac'n ett hack och pluggar in den nya enheten i befintligt kablage! Nån som köpt än!? ME WANTS IT =) |
|
|
eerily - Tror knappast att man lär bli missnöjd med kapaciteten över ljudet, snarare att man får uppgradera högtalarna för att kunna få nytta av dom 4x45W..läst att dom som redan bytt till denna enhet har upplevt en markant höjning av ljudkvaliten bara av bytet..sen har du ju naturligtvis möjligheten att koppla till slutsteg (4xlågnivå +sub utgång) För er som ej har Navi 4:3 lr 16/9: Det som krävs är att flytta ner klima-panelen ett snäpp, där eventuellt ett glasögonfack finns..ovanför askfatet o sätesvärmen. Till detta finns en konsoll lr monteringsram ---> Länk eller ---> Länk ..detta är vad som krävs i modifikationsväg..alltså, inget kapande sågande lr filande för inpassning..skräddarsydd!! Annars så är det Plug´n Play med kontaktstycken o.s.v...kommer att finnas en "kabelstamm" som tillbehör för att koppla in sig på original kabelstamm bak i skuffen...så man kan använda sig av original högtalarkablar, gps o.s.v Mvh |
|
| eerily > Vad jag förstått när jag läst tråden så är det inte "bara" att flytta ned acc ett hack. Krävdes det inte en massa modiferingar och såga o limma för att allt skulle passa? | |
|
läs hela tråden |
|
|
Ställer samma fråga som Melody Är det någon här som har köpt den där dubbeldinaren från Dynavin? |
|
|
Har du ens läst tråden? Vi var 10st som gick ihop och gjorde ett gruppköp från tyskland. |
|
|
Jag har eventuellt den varianten som de inte satt något namn på till salu om polaren inte köper den. Jag har använt den i två veckor och den fungerar kanon med rattstyrning, Navi, Bluetooth, Iphone m.m. Det skiljer några små saker mot Dynavin. Denna har två microSD på fronten och lite andra menyer. I övrigt så är det i stort sett samma maskin. |
|
|
-lappen 525 Oj då missade det i all hast ber så hemskt mycket om ursäkt... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.