|
|
|
|---|---|
RRhodin |
Hej På besiktningen så var ljusbilden kass och detta berodde på att halvljuslampan hoppat loss och smält ner framlampan!! När jag kollade på strålkastarinsatser på nätet så säger de "ej coupe". Passar de då på E36 cab 1995? |
| Själva strålkastarna ska vara samma, men blinkers skiljer. | |
|
Det ska va samma enl detta i alla fall: Länk /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
RRhodin |
Jag såg på biltema att det var ej coupe. På bildelsbasen så finns både H1 och H7 strålkastare för 2500kr komplett H7 ska passa alla modeller och det är det jag har. Jag behöver ju bara insatsen utan glas Mekonomen hade inga strålkastare alls Det är en 328 men det ska väl inte spela nån roll |
|
Det kan skilja mellan Hella och Bosch också! så ta reda på vard du söker. Biltemas är konstruerade som Hella's Hella har metallspännen som håller i glaset, bosch har "plastsnäppen" Jag har inte fått ljusnivåregleringen passa hella lyktor. men de kanske går att lösa? |
|
|
Hella är väl eftermarknad, typ? Bosch och ZKW originalmonteras: Länk Metallclipsen sitter på ZKW (har såna själv på min) /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.