AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.191

el problem larm! väldigt skummt vet någon något om orginal efter monterat bmw larm

47
mölle-fbg
635csia 84.e36ia cupe:(
Har nyss köpt mig en e36 325ia cupe ska bygga lite på den bygga:) e24 635an får vänta lite.nu till mitt problem .Är att den inte går den! går på startgas det sitter 2st larm i den tror jag!!?? jag fick kopplings schemat till som monterades vid importen runt 00 (carguard 800s)och tror jag har gjort tvärt om som vid monteringen koplatt bort alla kablar och satt ihop med respektive färg färkod: och tror bara den va monterad för starten så jag letade vid handsfaket och där uppe hittade jag ett tror jag !!efter monterat bmw orglarm! som jag inte fattar mig riktigt på vet någon något om detta larm det tutade ju efter det andra larmet va ute så jag följde kablarna från sirenen och dom gick till dessa 2st tror som går in i kabelstammen!!???? konstigt!de ska bara bort:)vid hansfacket:sedan tjuvkoppla ja bränsle pumpen och kolla i falla det sprutade vid motorn och det gjorde det men den gick inte ändå!???kamaxel givare känns fel!??tändspolar!? eter är ju ganska mycket mera lätt antändligt än bensin?bmw visste inte om det var ett larm fast jag ringer från stor skrot bmw nr fanns inte!!! mvh mölle
47
mölle-fbg
ingen som vet något!!??? mvh mölle
47
mölle-fbg
den bryter spridarna och sopapumpen går inte fast jag tjuvkopplat soppa pumpen!! och kablarna går in i org kablaget finns de någon som har elscheman till e36 cupe 92!!?? mvh mölle
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.