|
|
|
|---|---|
|
Åsikter om denna eller ngn som tittat på den? Länk | |
|
Kontrollera historiken noga. Den är importerad och det kan finnas en liten chans att den är fifflad med. Det är visserligen något man bör göra oavsett om den är importerad eller svensk såld. Import innebär inte automatiskt att den är skruvad. Kolla när serviceboken är tryckt. Är den nyare än bilen så kan det vara något skumt. Ring gärna upp verkstäderna som servat bilen och hör med dem för att verifiera miltalet. |
|
| Tycker den verkar dyr? | |
|
Jag gav under 80 000 för min 01:a, 330 Touring, 14000 mil, mer utrustad, TV, navi, mm....svensksåld...så denna känns lite väl dyr tycker jag. Frasse |
|
| Allt är ju relativ med tanke på att spannet på en 330 -01 är mellan 79 000 till 199 000 :- på Blocket , men en BMW är ju alltid för dyr i Inköp för vissa . | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
8 ägare, kom hit 2003 dvs 3 år i EU. så miltalet tvivlar jag inte på. Den ser dock väldigt fräsch ut på bilderna, skulle utan problem kunna backas till 12-13.000 mil och lura många köpare. Om den ser lika bra ut i verkligheten så är den nog värd ett testkörning. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Man kan inte jämföra priset på en Touring och en Coupe. Coupen är betydligt mer eftertraktad, och TV/Navi tillägget är det ingen som är intresserad av längre nu när man kan köpa smidiga Navi för en strunt summa och som är 100gånger bättre än orginalet som är inbyggda. Jag tycker inte priset ligger helt fel dock så hade mörk klädsel varit ett stort plus då ljust skinn inte är roligt att få fläckar på. |
|
kosmaghz |
KÖP DEN INTE... skojar du eller, den är alldeles för dyr, kolla runt lite mer |
|
Drygt 20000 mil, import gör den nog inte så lättsåld...då är den i dyraste laget tycker jag. Sen kan ju klädselns färg spela en viss roll även om jag inte gillar svart inuti, känns ju som att köra huvudet i en sopsäck...mörkt!!! Men visst kan den vara i jättebra skick fast ändå betvivlar jag starkt att den blir såld för de pengarna han begär....sorry Frasse |
|
|
Ett förtydligande....jag ser att den är grå och inte svart inuti :) Frasse |
|
|
Tycker den inte verkar speciellt dyr, om man jämför med de andra 330 på blocket ... Möjligen miltalet som drar ner priset något, men de flesta verkar ligga på 100k kr eller mer... /mvh Nikke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.