|
|
|
|---|---|
|
Min fickvän letar efter en fin 325 E90 sedan av årsmodell 2005 samt 2006. Jag får inget riktigt grepp om prisbilden då många begär väldigt mycket och andra betydligt mindre men samtliga bilar verkar ligga kvar? Så vad ska ge för en bil med helskinn, komfort, dynamic och advantagepaket? There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. | |
| 325 E90 med helskinn, sportstolar, ljuspaket, comfort och dynamic-paket mm runt 180.000:- beroende på miltal. Mellan 10 och 15000 mil kanske 160.000:-. | |
| En bekant köpte en svensksåld 325 -06 med M-paket helskinn med drygt 10000mil på firma för 159.000:- för några veckor sedan. | |
|
Vilken firma var det? There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
| Vet inte riktigt. Den som hade den före har haft den som förmånsbil, och bytte till en ny. Vet att han köpte den i Helsingborg i alla fall. Dom la ut den för 169.000:- men han prutade 10, och tog den orekondad. Skulle kunna fråga honom vilken firma om du vill. | |
|
Det vore snällt av dig. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Herr Gaspedal// Ge mig ett bra bud kanske jag säljer min. Tidigare ägare, Jesper Aspegeren från SVT's Aspegeren mitt i maten, om det nu skulle göra den mer lättsåld;). Letar efter en större då vi väntar barn. :) Länk |
|
|
(Något off topic) @Grodan. Sugen på E61 525iM? |
|
|
Grandy// Jag har börjat kolla lite på E61 faktiskt, men det som är lite tråkigt är att en ny 5'a är på ingång och då vet man inte hur E60 kommer att ligga prismässigt? |
|
| Herr Gaspedal: Den va köpt på BMW i Helsingborg. Men "frontspoiler" var i dåligt skick och har nu fått ny lack. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.