|
|
|
|---|---|
|
Dags att byta stabilisatorstag på 523 E39 -97 M bilar 315 kr/st Mekonomen 335 kr/st Biltema 139 kr/st Är Bilemas OK? Bo N | |
|
Jag körde med Biltemas på min gamla E34, inga som helst problem. Använde även Biltemas nedre länkarmar. Har även Biltema stagen på dagens bruksbil, Volvo 855 GLT. //Mackan "fast i BMW träsket igen" |
|
|
Har biltema på min e34, gummit sprack efter ett år men leden är fortfarande glappfri efter 2 år. Vi får se hur länge det håller... Kolla pris på tex waarwest också, det kan vara billigare. //Magnus |
|
|
Har för mig att dom kostar ca 280på Bmw när jag köpte. |
|
|
är det dessa stag som brukar vara orsaken till "lite klonkande" från frmavagnen? Märks främst vid ojämnt väglag. /J |
|
|
Ja lite klonkande stämmer . dock har jag ett mer hackande ljud som jag sett beskrivet i flera andra trådar, som kan vara massa andra saker. Min låter fortfarande vi låg fart. |
|
|
jag har bytt till Biltema på bägge sidorna, dom är ju så lätta att byta så den skadar ju inte att testa. Tar inte många minuter extra om man planerar in det i samband med ett däckbyte. |
|
| Här är de också skapligt billiga:Länk | |
|
Jag köpte mina nya för 100kr paret hos ATP.. Biltemas funkar nog länge nog att de är värda 260kr iaf. |
|
|
Nu är Biltemas stabilisatorstag monterade. De övre fästena var monterade med en rejäl bricka och en flänsmutter och där mellan aluminium staget. Så dessa återanvändes istället för att använda Biltemas medskickad låsmutter. Bo N |
|
| Köp inget hos ATP. Det är skräpkvalitet med stort S! Stabilisatorstagen jag köpte där var slut inom ett år. Så kul är det inte att hålla på att byta. | |
| Biltemas stab.stag ren skit...funkade i 6 månader sen gummi sprack som den vore 100år gammalt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.