|
|
|
|---|---|
|
Japp. Nu är det spikat. Touringklubben inbjuder till träff i Jönköping den 20/7-02. Kolla in på touringsidan för mer info. Min hemsida: Länk Touringklubben: Länk Mvh. Micke Olsson | |
krukan6 |
Troligen kommer jag dit och besöker. Hänger lite på vad som sker med semestern. |
|
Det hade varit trevligt om ni kunde maila in redan nu, om ni är intresserade av att komma, som sagt vi kör bara om det kommer minst 10 bilar.... Maila till Touringklubben bmw.touring@telia.com //Palle |
|
|
Vi håller på att jobba med en ny adress till hemsidan, tack Krukan! Den nya adressen är på gång... bmwtouring.hogdata.net //Palle |
|
|
Japp då var det klart... den nya adressen är bmwtouring.hogdata.net //Palle |
|
|
Det börjar dra ihop sig sa flickan:- Bara tre veckor kvar nu. Kolla in här... Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Som sagt, börjar att närma sig nu... vi är 53 members och 9 st är anmälda till att komma till Jönköping, det hade varit trevligt om fler kom, ju fler desto bättre. Skicka ett mail till touringklubben och anmäl ditt intresse! bmw.touring@telia.com //Palle |
|
|
Måste tyvärr tacka nej !! Är mitt upp i semestern då åker åt annat håll Vi får göra en gemensam parkering på Mantorp 3/8 Bilsport Action Meet |
|
|
Kimpa328: Det var ju synd. Ang gemensam parkering, vad sägs om Knutstorpsträffen den 3 augusti? Läs mer på Länk //Palle |
|
| Vi med cuppar då? Finns det någon som konverterat sin coupé till touring så att man kan få lite råd om hur man kan passa in? Bor ju för sjutton i jkpg! =) | |
|
Rickard Nordenström: Självklart är du välkommen :-) Maila gärna din anmälan till bmw.touring@telia.com //Palle |
|
|
Så som jag har fattat det så är alla med BMW välkomna den 20/7... Peter Gbg |
|
|
Så skall det se ut, en ny medlem till touringklubben, som kommer även till vår träff, så nu är vi 10 st, men vi önskar att det kommer fler... Länk //Palle |
|
|
Jag tror nog att jag svänger förbi en sväng, vore roligt att se på andra E30 touringar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.