|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad är ett skäligt pris för en fin 525iT 01:a Svsåld. Precis slagit om till 17000mil, komfortpaket, Sportstolar i tyg. Nya dämpare fram, nygjord 4hjuls- inställning. Nya bakdäck. Sänkt, Fina 18" etc. Bild: Länk | |
|
Jag skulle gissa att du skulle kunna få 70K den har som sagt en del mil på mätaren Ha de T |
|
|
Konstigt att bilarna alltid är värda nästan 20k mindre här om jämför på blocket. Min borde bli billigast på blocket isf. Blev erbjuden 75k i inbyte. |
|
|
Varför tog du inte bytet? Eller bytesbilen kanske också låg över vad den kan tänkas vara värd? Frasse |
|
|
fältan vad roligt för dig men som du kanske vet så priserna på Blocket är vad man vill ha inte vad man fått. Varför jag gav dig det priset var bara för att det var det jag fick för min egen 520iT med M-sport utrustning skinn och 15 tusen mil inte för att jag vill vara dum Ha de T |
|
|
Har du fått 75k i inbyte tycker jag du skall ta det, svårt att få mer än så vid privat försäljning. Denna bil Länk tycker jag är jämförbar med din. Att den gått 1200 mil mer uppvägs av de flesta spekulanter av priset samt att den säljs av bilfirma. Finns en del andra likvärdiga bilar med begärt pris mellan 75-90, men slutpris är med säkerhet lägre. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
| BlackMunichWagon SOR812 Länk Ska man hålla sig ifrån.. Gick som taxi i Sthlm när den var ny miltal på den tiden när jag sålde den: 20000 + nånting å de va många år sen..=) | |
|
Murpz, det var intressant info, jag fick för mig att Hedin bil var en seriös bilhandlare. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
525i manuell som Taxi? Belägg tack. -------------------------------- //Lövet |
|
|
Låter ju faktiskt lite mysko..... Frasse |
|
| Oki..Jag har en bild på gula skyltar till den bilen-Vet dock inte hur jag lägger ut den här? | |
|
Jag misstror dig inte men en 525i manuell med tygklädsel är en extremt ovanlig taxibil, minst sagt. Du kan exempelvis ladda upp bilden här och klistra in länkarna på AP sedan: Länk -------------------------------- //Lövet |
|
| Kanske funkar?: [URL=Länk | |
| Sorry..: Länk | |
|
Där ser man... Frasse |
|
| Har väl en större åxå..Ja ja inget proffs på bilder direkt..=) Länk | |
|
Hedin har antagligen ingen aning om bilens förflutna. De är auktoriserade Mercedes & Chrysler handlare - mätarskruvning tillhör normalt sett inte deras gebit. -------------------------------- //Lövet |
|
| Det tror jag tyvärr att dom har.. Dom har ägt den tidigare 0802-0809 Verkar som dom fått tillbaka den av köparen -Jag ringde och informerade dom förra gången. men men..Vore bättre att inte ställa in en sån bil i hallen. | |
|
Jag har mailat en bild på skyltarna till Hedin nu. -------------------------------- //Lövet |
|
|
Tyvärr Fältan så tror jag att Thom ligger ganska rätt i sin prisgissning. Jag försöker som du vet bli av med min 530 Touring men det nappar väldigt dåligt. Nu har ju min bil rullar 10K mil mer än din men tycker att min bils höga utrustningsnivå borde väga upp det. Jag begär 72K för min men intresset verkar tyvärr svagt. Jag har fått flertalet bud på 65K men har avböjd. Jag är billigast på blocket och den första som kommer o ger mig 70K får ta den. Det är nog där du får sikta in dig också vad det gäller slutpris. Jag kan dock säga att Fältans bil är mycket välvårdad och ser extremt bra ut både på in och utsidan. __ /Chrille |
|
| Re: Lövet Bra.. Tror iofs dom gjorde en miss första gången dom bytte in bilen, men den smällen får dom väl ta. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.