|
|
|
|---|---|
|
Precis köpt en 325 -07. Hur vet man om det är orginal larm i bilen? Det finns ingen "batman" lampa som sitter under backspegeln så misstänker att den saknar larm... | |
Buspelle |
Saknas lampa på backspegeln så saknas larm. |
| Ok klantigt av mig att inte kolla innan jag köpte bilen men tog för givet att det var det. Hur fan kan man beställa så pass ny bil utan larm och hur kan bmw sälja utan larm.. | |
|
Ja och vad skall man med Larm till ? Det går ett Larm varje gång man är på en stormarknads parkering av misstag så folk har mer eller mindre slutat att bry sig. En så pass ny bil har andra sätt som gör att man inte kan stjäla dem Om sen tjuven skulle se något de vill ha i din bil slår de in rutan oavsett om du har larm eller ej. Så jag ser ingen som helst anledning att ha larm man får tex inte lägre försäkringspremie längre Rätta mig om jag har fel Ha de T |
|
|
Du har en poäng thom i det du säger. Men jag har varit med om inbrott i bilar där tjuven valt att knacka in rutan på dom bilar som saknar larm.. Det är ju en trygghet att man vet om att larmet går på bilen som står utanför huset om någon på på den.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.