|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Klart man kan ha både hus och bil, det gäller bara att prioritera (bort allt annat) Den är grymt snygg, särskilt i svart med M-paket. Harde en svart saab-cabbe en gång för länge sen-utan klarlack! då kan vi snacka svår att hålla blank och fin. En E61 skall det bli nån gång -snyggaste familjebilen helt klart. |
|
|
Jag förstår att du tycker den är snygg Grandy :-) Våra bilar är ju så gott som identiska förutom motorn. En liten tanke. Svarta njurar på Carbonsvart metallic? Jag är egentligen allergisk mot sådant och tillhör de som förespråkar original, känns lite som ett helgerån att modda en så vacker bil. Men det ser ju ganska rått ut...vore kul bara att höra vad folk tycker. Kebab eller stil? |
|
|
Inga svarta njurar är min åsikt. ___ //Ulf |
|
|
coldhex Vadå för eftermarknadskudde ? Finns det även till E39 ? |
|
| Svarta njurar,nej absolut inte... | |
|
captainoats Detta är kudden jag pratar om: Länk Lite gubbvarning men ändå. Den finns att köpa på mekonomen för 600 spänn. Med tanke på att E60/E61 innan -08 får bottenbetyg vad gäller whiplash skador så är det inget dum idé. Men det hela började med att jag tyckte att jag satt oskönt i stolen. Nu känns min bil mer som den glidare den är. |
|
|
Gubbvarning var ordet för dagen Men sova skall man göra efter körning Ha de T |
|
| Det är ju en jätte bra grej. Tyckte också att nackstödet var för långt bak på min 523:a jag hade förrut. | |
| Och medan jag är inne på denna tråden. Inga svarta njurar på mina bilar. | |
| Kan tänka mig att dina komfortstolar är sköna, får ta och prova dom om jag lyckas ta mig till nån samling nån mer gång. Jag tycker det är lite märkligt av BMW att inte speca in vettiga nackskydd original. Där ligger ju BMW i lä mot tex. Volvo om jag nu ska va lite kritisk mot de tyska ingenjörerna. Lite syniskt att skita i allt med säkerhet så länge det inte ger utslag i NCAP. | |
|
Kan bara hålla med dig,Codhex. Alla BMW-stolar jag haft tidigare har haft samma problem. Nackstöden har varit för långt bak. Har iofs gått att vinkla dom,men det är inte lika komfortabelt. Dock så finns ju inte detta problemet i komfortstolarna. Dom är riktigt goa. |
|
|
En bra och en dålig nyhet. 100.000 till på banken och vi kan köpa drömhuset. Den dåliga nyheten är att jag därmed troligen säljer bilen beroende på bud. Det kommer av allt att döma bli en standard Volvo framför huset i framtiden. Får personalrabatt etc. Kanske en v70 classic, har inte bestämt mig än, men behöver få loss cirka 100. Nån som har ett tips på bil? Inga ironiska svar tack, livet går vidare och prioriteringarna därefter. |
|
| Med tanke på att du jobbar på Volvo, så är vel en V50 eller V70 bra lösningar. Annars så börjar ju sena E46:or bli rätt billiga. T.ex. en 320i Touring 04:a börjar ju bli riktigt billiga. | |
|
Egentligen är det ju rent förjävligt att det ska behöva bli en Volvo säger jag trots att jag jobbar där haha :-) |
|
|
Ni som tvivlar på svarta njurar Länk Är själv också grymt nöjd med min e61a |
|
|
Ztefan, jag vill inte se sådana bilder när jag försöker motivera mig själv att säljan BMW:n :/ Riktigt snyggt! |
|
| ztefan: Grymt snygg bil,men något snyggare med "orig." nurrar | |
| Njurar ska det natuligvis stå :) | |
| Coldhex, jag vill köpa din bil om du fortfarande vill sälja den. Jag har skickat ett mezz till din "powermail" med mitt mobilnummer. | |
| Tackar! Håller själv på och försöka sälja min, är mitt i husbygge så pengar finns det inte för mycket av direkt. Var nära på att byta till en Sk*da! Som tur va så blev det inget. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.