AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
51.690

E61 snyggaste kombin

Sida 2 av 3
pe
1.034
pew

325iA Cabriolet -90
Klart man kan ha både hus och bil, det gäller bara att prioritera (bort allt annat)
Den är grymt snygg, särskilt i svart med M-paket.
Harde en svart saab-cabbe en gång för länge sen-utan klarlack! då kan vi snacka svår att hålla blank och fin.
En E61 skall det bli nån gång -snyggaste familjebilen helt klart.

co
1.144
coldhex
BMW M135i
Jag förstår att du tycker den är snygg Grandy :-) Våra bilar är ju så gott som identiska förutom motorn.

En liten tanke. Svarta njurar på Carbonsvart metallic? Jag är egentligen allergisk mot sådant och tillhör de som förespråkar original, känns lite som ett helgerån att modda en så vacker bil. Men det ser ju ganska rått ut...vore kul bara att höra vad folk tycker. Kebab eller stil?
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Inga svarta njurar är min åsikt.

___
//Ulf
ca
2.141
captainoats
530 E39 2001
coldhex

Vadå för eftermarknadskudde ?

Finns det även till E39 ?

Visa användare
450
Stocktrader
Z3 3,0 Roadster -01
MB GLC Coupe AMG -17
VW Golf tdi -13
Svarta njurar,nej absolut inte...
co
1.144
coldhex
BMW M135i
captainoats

Detta är kudden jag pratar om:

Länk

Lite gubbvarning men ändå.

Den finns att köpa på mekonomen för 600 spänn. Med tanke på att E60/E61 innan -08 får bottenbetyg vad gäller whiplash skador så är det inget dum idé. Men det hela började med att jag tyckte att jag satt oskönt i stolen. Nu känns min bil mer som den glidare den är.

th
2.084
thom525
116i M-sport -15
520d touring -16
Gubbvarning var ordet för dagen
Men sova skall man göra efter körning

Ha de T
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Det är ju en jätte bra grej. Tyckte också att nackstödet var för långt bak på min 523:a jag hade förrut.
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Och medan jag är inne på denna tråden. Inga svarta njurar på mina bilar.
co
1.144
coldhex
BMW M135i
Kan tänka mig att dina komfortstolar är sköna, får ta och prova dom om jag lyckas ta mig till nån samling nån mer gång. Jag tycker det är lite märkligt av BMW att inte speca in vettiga nackskydd original. Där ligger ju BMW i lä mot tex. Volvo om jag nu ska va lite kritisk mot de tyska ingenjörerna. Lite syniskt att skita i allt med säkerhet så länge det inte ger utslag i NCAP.
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Kan bara hålla med dig,Codhex. Alla BMW-stolar jag haft tidigare har haft samma problem. Nackstöden har varit för långt bak. Har iofs gått att vinkla dom,men det är inte lika komfortabelt.
Dock så finns ju inte detta problemet i komfortstolarna. Dom är riktigt goa.
co
1.144
coldhex
BMW M135i
En bra och en dålig nyhet. 100.000 till på banken och vi kan köpa drömhuset. Den dåliga nyheten är att jag därmed troligen säljer bilen beroende på bud. Det kommer av allt att döma bli en standard Volvo framför huset i framtiden. Får personalrabatt etc. Kanske en v70 classic, har inte bestämt mig än, men behöver få loss cirka 100.

Nån som har ett tips på bil? Inga ironiska svar tack, livet går vidare och prioriteringarna därefter.
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Med tanke på att du jobbar på Volvo, så är vel en V50 eller V70 bra lösningar. Annars så börjar ju sena E46:or bli rätt billiga. T.ex. en 320i Touring 04:a börjar ju bli riktigt billiga.
co
1.144
coldhex
BMW M135i
Egentligen är det ju rent förjävligt att det ska behöva bli en Volvo säger jag trots att jag jobbar där haha :-)
Zt
399
Ztefan
520dT M-Sport F11 -12
Ni som tvivlar på svarta njurar Länk
Är själv också grymt nöjd med min e61a
co
1.144
coldhex
BMW M135i
Ztefan, jag vill inte se sådana bilder när jag försöker motivera mig själv att säljan BMW:n :/

Riktigt snyggt!
Visa användare
450
Stocktrader
Z3 3,0 Roadster -01
MB GLC Coupe AMG -17
VW Golf tdi -13
ztefan: Grymt snygg bil,men något snyggare med "orig." nurrar
Visa användare
450
Stocktrader
Z3 3,0 Roadster -01
MB GLC Coupe AMG -17
VW Golf tdi -13
Njurar ska det natuligvis stå :)
Pa
16
Patrik123
BMW 530i Touring M-sport -06
Coldhex, jag vill köpa din bil om du fortfarande vill sälja den. Jag har skickat ett mezz till din "powermail" med mitt mobilnummer.
Zt
399
Ztefan
520dT M-Sport F11 -12
Tackar! Håller själv på och försöka sälja min, är mitt i husbygge så pengar finns det inte för mycket av direkt. Var nära på att byta till en Sk*da! Som tur va så blev det inget.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.