AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
51.692

E61 snyggaste kombin

Sida 1 av 3
co
1.144
coldhex
BMW M135i
Ok, ok jag vet det är ego att visa bilder, men köpte en Canon ixus och tog några bilder på min bil. Sen försvann alla tankar på att sälja bilen och köpa villa :-)

Här är bilderna:
Länk

co
1.144
coldhex
BMW M135i
Vi gör ett nytt försök med länkar :-)
Länk
co
1.144
coldhex
BMW M135i
det går inge bra det här

Länk
Mi
338
MikaelE60
730dA -09
Tjusigt!
Eller varför inte en direkt länk till alla bilder Länk :)

Håller med om att en svart E61 M-Sport är mycket snygg. Klart du inte skall sälja den.

---
BMW - Lite dyrare, mycket bättre
th
2.084
thom525
116i M-sport -15
520d touring -16
Behåll den det är inte så dyrt med nytt hus
Vårt är klart vecka 4 ,2010
Men det kostar som sagt att ligga på topp
Sen till din bil man blir avis på en svart bil min är silver som bara är lätt att hålla efter men tråkig att titta på din bil är riktigt snygg

Ha de T
co
1.144
coldhex
BMW M135i
Tack thom, jo den är väldigt fin, jag njuter varje gång jag ser den på parkeringen för att inte tala om motorn. Hade en E91:a innan och var tvungen att byta till en svart E61:a för att jag inte stod ut med att se dem i stan.

Skulle önska att det var billigt med hus, men så är inte riktigt fallet här i GBG. Och att försörja familjen med barn och allt är inte gratis. Det är farligt nära att jag trillar dit i villa, volvo träsket. Ser framför mig en grå V50 bara för att kunna ta sig från A till B. Usch!!
Visa användare
82
x3mkungen
540 IA -94
525D -08 E61
Porsche 911 -86
:-) Var inne på din sida och läste och det kändes som en kärleks roman.
Jag har precis fått min E60 och kan beskriva den på samma sätt som du gör.

Kärlek kallas det :-)

På plussidan:
Panoramasoltaket som får mig att längta efter våren/sommaren
Den mycket läckra färgen
Helskinnet
Mustig motor
M-paketet
Låga mil
Få ägare

På minussidan:
Utrustad för 145.000 SEK,
men saknar ändå märkligt nog utökad klimatfunktion (restvärme etc).

Övrigt / Kuriosa:
Denna E61 i Carbonsvart metallic är den vackraste bil jag ägt.
th
2.084
thom525
116i M-sport -15
520d touring -16
Jo jag vet att det är tok dyrt att bo i Götet är där och jobbar 3 dagar i veckan Läste i lokal tidningen att hus som man här i Skåne skulle få för en mille kostar skjortan och BMW,n i Götet
Hoppas att det löser sig så du har råd till både och

Ha de T
co
1.144
coldhex
BMW M135i
Tänk om en villa ändå kostade en mille. För dom pengarna kan man på sin höjd köpa en sönderslagen busskur att bo i. Hela systemet är ju helt ruttet med priserna här. Varför vill man ens bo i Götet? Organiserade kriminella gäng och stenkastande ungdomar tar ju över stan snart ändå. Nä nu blev jag bitter. Inte bra för hälsan att tänka på att sälja Bimmern och köpa Volvo märker jag.
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Klart du ska ha både och!
Länk
Hitta bra tomt och bygg!
co
1.144
coldhex
BMW M135i
Nice, fräscht hus med tre Bimmers utanför, det är ju precis så det ska se ut.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

thom: vilka hus är det man får i Skåne för 1 mille? Visst är det höga priser i Göteborg men inte några enorma skillnader mot Malmöregionen och i Ängelholm är det vad sett inte heller gratis att bo.

Åter till det viktiga...E61...som i M-sportutförande är en mycker vacker skapelse. Håller själv på att spana efter ett lämpligt objekt.

___
//Ulf
Håller med om att E61 M-sport i carbonsvart är en väldigt vacker bil, är också mycket förnöjd med min:D

En mille till husköp räcker inte långt här i Malmö - även om vi också kan bjuda på stenkastande ungdomar.....

---
Min BMW : Länk
th
2.084
thom525
116i M-sport -15
520d touring -16
Nä en mille i Malmö är sant för de pengarna kan man inte få mycket
Men utanför stan i nord östra skåne
Länk inga av dessa hus hade du köpt i Götet för under 2,5 mille
Att vi har problem områden i hela Sverige beror nog på vårt polis väsen de kan ju snart bara ta fortkörare.
Lite hårdare tag mot dessa kriminella gäng hade kanske varit på tiden

Ha de T
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Snygg. Skulle kunna tänka mig en sådan speciellt nu när det är högtid för barnvagn. :)
co
1.144
coldhex
BMW M135i
Grattis då Grodan! Jag kan rekommendera E61 som familjebil. Den är stor och känns säker (även om den bara fick 4 av 5 i krocktest så väger den ju 1700kg). Den är stabil som ett lok på väggen och lillan och sambon sitter tryggt med mycket utrymme för benen där bak. Barnvagnen kan man köpa vilken som helst, den kommer att få plats. Även om E61 inte är en packåsna i V70:s klass så räcker den till mer än väl. Skaffa en automat så är den fulländad. Det enda som stör mig lite grann är att nackstödet inte går att vinkla framåt, men det finns en eftermarknadskudde med extra stötdämpande material som dessutom skyddar extra mot whiplash.

Och villa letandet fortsätter :-) Har exprimenterat lite med bankens automatiska lönelöfte system och insett att dom anser att man helst ska vara ensamstående utan barn, då blir dom nöjda. Vad ger det för signal? Jävla banker!!
Fr
2.517
Fransosen
330Ci Cab M-pkt -03 (e46)
750Li -09 (f02)
Coldhex, din bil är verkligen fin. Och just svart är skitsnyggt!!

Lite jävig eftersom min gamla cabbe oxå är svart :-) Ett ständigt gnoende och gnetande för att hålla det fräscht men värt all tid och möda när man ser bilen.

Och som du säger en e61 är snyggare än en e60. Men har inget behov av skuffen, barnen är så pass stora att det inte behövs en blöjexpress.

Välkommen till Stockholm ang villapriserna säger jag bara..... Mitt hus, ofta benämnt "baracken", har ökat i värde med närmare 150% på de år jag bott här. Så det vette gudarna om man skulle ha råd att köpa samma stuga idag. Iofs inte så litet men priserna är tokiga här i stan och då ska man ta hänsyn till att jag bor i de södra, läs billigare, delarna.

Men tillbaka till bilen. Den är skitfin som sagt och verkar ha en mycket trevlig och tilltagen utrustning. Kan nog leva med att åka kombi om jag hittade en sån :-D Men M är verkligen ett M-åste!

Niklas

Fransosen
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
coldhex//

Tackar. :)
Barnvagn är redan beställd, tyvärr så var E90 sedanen lite trång för den när vi testade. Vi måste ha barnvagns-ramen för sig själv för att kunna få in den i bagaget.
Det får bli en E61 eller X5'a inom kort.
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Håller med om att Coldhex bil är snygg. Har ju sätt den live på en fredagsträff här i Göteborg. Själv tycker jag dock att sedanen är snyggare än kombin. Sen föredrar jag silver eller grått, derför att jag tycker dom fina linjerna i 5:an kommer mer till sin rätt i en ljus färg. Sen är det ju lite lättare att hålla rent:-). Skulle dock också gärna haft ett M-paket på min, men tycker att det även funkar utan på E60/E61.
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
@coldhex Fantastisk snygg bil du har ! :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.