|
|
|
|---|---|
|
Måst inhandla nya stötar runt om, pga att dom håller på rostar sönder. Jag funderar på att köpa från mekonomen eller meca vilket är att föredra? Vilka märken kör dom på stötarna? Orignal på min e34 525 -90 är väl bilstein tror jag? | |
|
Jag tycker du även ska kika på Motor Nord i Sundsvall eller Bildelsimporten i Uppsala.. Motor Nord kör väl mest med Sachs...säljer Bilstein också. Mvh Janne. |
|
| okej, ska kika lite där. Förresten hur ska jag veta vilken grovlek på pinnbulten jag ska använda? M12 x 46mm lr M12 x 70mm | |
|
Länk Kanske hjälper dig en aning.. Mvh Janne. |
|
|
Härligt! Jag vet att det har länkats till en sida där det står hur man ska gå tillväga när man ska byta stötdämpare runt om, men nu hittar jag inte den, inte råkar du veta hur man hittar den? |
|
|
Länk Länk Där har du ett par länkar iaf.. Mvh Janne. |
|
| Tack! | |
| Dom där gummi "ringarna" som fjäderna ligger emot nera och uppe antar jag, kan jag sätta mina gamla på dom nya stötarna? Fick liksom inte med några med dom nya stötarna jag köpte.... | |
|
Ringarna kan du återandvända. Men byt topplagringarna! Så slipper du göra om operationen direkt igen.. Klart att garaget ska vara större än huset. |
|
|
Om du menar nr.4 här Länk så har jag köpt nya.. |
|
| Länk | |
|
Köpte mig dämpare och sänkningsfjädrar från amotek, har då funkat skitbra hittills. Dock har jag bara haft dom 200mil |
|
|
xplod. Yes menade dom "fjäderbenslagring" som det så fint heter.. Inte alla som tänker på att dom SKA bytas. Jag säljer, monterar och kör själv med GE Motorsport´s satser. Länk Mycket prisvärda och bra grejer! Klart att garaget ska vara större än huset. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.