|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa denna bilen, kan ni kunniga här dela med er av råd och tips och ifall någon varit och tittat på den eller något liknande. Länk Hur är den att äga, bensinförbrukning, skatt, känsla, allt positivt samt negativt med bilen? Allt ni kan tänkas komma på dela med er av det här! Väntar ivrigt på era svar. | |
|
Bilen ser ju fin ut (även om jag inte gillar fäljarna) men tänk på att bilen är en 05a, och inte en 06a som anges i anonnsen. Att bilen är utrustad som en 06a saknar betydelse den dagen du ska sälja den, hos en bilfirma värderar man den som en 05a. |
|
|
Bilen är tillverkad 2005-08 så inte ens BMW kan anse den som -06. För övrigt var fälgarna bland det vedervärdigaste jag har sett. Annars hade bilen en grymt snygg färgkombo. -------------------------------- //Lövet |
|
|
okej... det e inget m-paket till att börja med. jag vet inte vad det är faktiskt..håll dig till originalfälgar, det är bättre, lovar. Känns som han kryddar lite, men det gör kanske alla på blocket? hade jag varit spekulant på en 330, hade denna tyvärr gått bort. magkänsla? eller jag hade velat veta vem soom kört bilen |
|
| Hur vet man att det inte är ett M paket? | |
|
Det ser du bl.a på kjolen (fram och bak), ratten, och växelknoppen. Som här... Länk Länk |
|
|
theduke// M Paket är väl inte ett måste på en E90. Skillnad om det var en E46. Finns faktiskt E90 utan M paket som ser bättre ut än dom med. ;) |
|
| Det är exakt samma ratt och till och med M pakets märket längst ner på ratten. | |
| Den har M-ratt och M-växelspak som jag ser men i övrigt saknar den M-front, M-kjol bak och på sidorna, M-fotstöd, M-interiörslister... Listan kan säkert göras längre om man ser bilen. Med andra ord, inget M-paket. | |
| Tror ni det är en skojjare som byggt om bilen för att kunna ta ut ett högre pris på den? | |
|
Ratten kan vara ///M men resten icke. Om själva bilen. Snygg dock fälgarna vara inte så snygga. Du kan använda som vinterfälgar och skaffa snyggare till sommardäcken om du köper bilen. Däremot verkar som att bilen har en extra läpp/spoiler i front kjolen. Snygg färg kombination i övrigt. Svart bil med vit sportläder. Lyxigt. :) |
|
|
internettoughguy// Inte skojare, dock okunnig. Han kanske tror att det bli M bara för att han slänger dit lite M lull lull på bilen själv. Men vi får inte glömma att om han nu gör det så har han kostat på sig oavsett. |
|
|
Grodan jag har inga problem med E90 utan M paket, men denna bilen skulle ha det enl. annonsen på blocket. jag konstaterade bara att så var inte fallet, inget annat. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.