|
|
|
|---|---|
|
...jodå det e sant. på väg till jobbet. Sänger av motorvägen och sen 50 meter senare så ser jag varvräknaren trillar ner till 0. Glider in till kanten och provar starta igen, allt snurrar å lyser men den tänder inte alls. Fan åxå tänkte jag bränslepumpen. Verkar ju va ett magiskt fel på alla m5:or om den inte är bytt. Ringde BMW som inte hade nån bil inne som kunde hämta mig å kärran. Verkstadskille tog sin egna privata E39:a 523 och hämtade, ca 1 km från BMW verkstaden. De ringde mig under dagen och konstaterade mina misstankar, pumpen va kass. Ny kommer på måndag och de monterar den. Pris ca 5000:-... Snyggt jobbat BMW i Ängelholm !! Dan Helsingborg Kör E39:o, BMW M5 och BMW 525 | |
| Skitbra service av paulssons. Har bara haft och göra med Helsingborg än och erfarenheten från det är mer än godkänt så känns tryggt med bra bmw-handlare i regionen :) | |
| Schysst av meken att åka ut med sin privata kärra! Sånt tycker vi om :) | |
| R.I.P. :) | |
|
Där hade du tur, läser man topicen tror man att du rasade hela motorn... ______ Foto Länk |
|
|
Weeeman>> hehe de rasar nog inte utan anledning, taskiga servicea, dålig olja elelr nått annat skumt. Man kör ju svensksålt, fullservat och bara 120000 mil på mätaren :-) Dan Helsingborg Kör E39:o, BMW M5 och BMW 525 |
|
|
"bara 120000 mil på mätaren" Inte illa... :p |
|
| hehe, trodde inte det var så vanligt att köra taxi med M5. | |
|
ha ha ska såklart va en 0:a mindre..... Dan Helsingborg Kör E39:o, BMW M5 och BMW 525 |
|
|
Nu är den äntligen hemma igen ,4200kr blev det. Dan Helsingborg Kör E39:o, BMW M5 och BMW 525 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.