|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
Deliq |
*Svenska AMS - prenumerant : bästa tidningen *Tekn. Värld - prenumerant : tidigare bäst *Bayerisches Blatt & BMW magasin : bra, men lite enkelspåriga ;-) *Automobil - lösnummer ibland *Sportbilen - när den finns... Tidigare prenumererat på : -Vi bilägare : endast för att den var så billig -Wheels: för jänkarnas skull (gillar sådana åxå) -Bilsport: på den tiden då de nästan bara hade jänkare M V H // Deliq *** Tids nog är allt för sent *** |
|
Sv AMS, pren Sport Auto, köper så gott som all numner Evo d:o Sportbilen d:o när den finns , kommer visst igen nu! :) Bayerische blatt slipper man ju inte undan Tyska AMS ibland BMW Car ibland Car and Driver ibland Bilsport när det är om BMW eller ngn man känner Bimmer ibland Circuit Driver ibland. Har säkert glömt ngn |
|
|
Bilsport... Är mycket för tung styling och trimning. Om inte annat kan man få tips och dylikt från tidningen. Enda felet med den är dock att de inriktar sig för mycket på skitbilar (Saab, Volvo, VW Golf och dylikt)... -( ALPINA POWER )- MVH Alecci |
|
|
Prenumererar på två tidningar: 1. Car Craft, de har samma attityd till bilar som jag själv. Det viktiga är funktionen, inte att den blänker. Dessutom intressanta jämförelser mellan olika produkter 2. Bilsport, kan vara intressant ibland, men lite väl mycket påklistrat bjäfs för min smak. När G. Ljungstedt får skriva som han vill är det dock en njutning att läsa. Köper EVO då och då. CCC har jag också fått med många gånger när jag handlar på rätt ställen. Jag har prenumererat på de flesta svenska tidningarna utom Nostalgia och Classic Motor. |
|
|
* BB * BMW Magasine * IdrottsBladet Motorsport * Köper Bilsport nån gång men blir oftast besviken... * Tyska AMS och Auto Bild när man får tag i dom MVH Arne [bmwdriver] 318iS 1988 323i 1986 BMWCS[Syd]#4324 www.bmwdriver.cjb.net |
|
mackan325 |
Classic car (England),Car&Driver (USA), Sport Auto (Frankrike), Auto Retro (Frankrike), Automobil, Nostalgia. Tidiagare prenumerant på TV men den håller verkligen inte samma klass nu som tidigare. |
|
Auto motor sport så klart Spoiler nytt ( Bilsport) slutade jag med när jag insåg att man inte impar på brudarna med handbroms rundpallar med en Opel utanför korvmoijen...hehehe Om AMS vill jag bara säga att maila gärna deras redax ang tidningen eller livet i allmänhet och se genast får man fina trevliga svar i retur och t.o.m. friplåtar ibland... |
|
|
--> M-pire: Jodå Sportbilen lades ned pga att det inte fanns tillräckligt många svenska läsare. De som läste den var lyriska men antalet räckte inte för att tidningen skulle bli lönsam. Jag prenumererade på den men en dag damp det ned en AMS istället med ett brev om nerläggningen. Man får hålla utkik efter någon typ av Sportbilskatalog, det är inte omöjligt att AMS gör en sådan, Sortbilen började på det viset. BMWCS # 2358 BMWCS Syd |
|
|
Teknikens värld: trogen prenumerant sedan 1996. Vi bilägare: farsan som prenumerar, jag läser ;) ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
|
Jag glömde ju vi bilägare. Jag får den ibland. När man läser insändarna i den vet man inte om man skall skratta eller gråta(jag skrattar mest), att det bara får lov att finnas sådana människor. BMWCS # 2358 BMWCS Syd |
|
|
Bilsport Prenumeration! ICQ:156184211 |
|
| Oki, Eddie. Vi får hoppas Johann har rätt när han säger att Sportbilen snart är tillbax. | |
| Har också hört att sportbilen skall komma tillbaka, dock bara ett nummer i år. | |
|
Autocar BMWcar Total BMW Bimmer Auto Motor und Sport Sport Auto Teknikens värld Bilsport Car&Driver Road&Track EVO Classic Motor Nostalgia +Vissa nummer av svenska AMS, Autobild, Autozeitung när det är något intressant i. |
|
Richie L |
Prenumererar på bilsport och köper lösnr av teknikens värld. Bayriche blatt läser man ju också. |
|
Bilsport samt köper lösnummer av Total BMW. Borde kanske läsa Nostalgia och/eller Classic car eftersom gamla bilar intresserar mest. Bilsport inriktar sig alldeles för mycket på skitbilar som Volvo och Saab. Total BMW är j-vligt bra, eftersom den har intressanta reportage om både nya men framförallt gamla godingar. Bakhjulsdrift regerar ! |
|
| Classic Motor, Practical Classics (UK) och The Triumph (UK). Dessutom strönummer av Nostalgia, AMS och Tekniken Värld. | |
betriebsanleitung |
Hemmings Motor news&Nostalgia |
|
Jag läser Total BMW och Performance BMW. Är det ingen annan som läser Performance BMW? Tycker den är kanon bra,den kommer från england så den är lite dyr ca 85 kr ska de ha för den. BMW:n är mannens bästa vän |
|
|
Köper när det är nåt intressant i, annars snabb tjuvläsning/bläddring i presscenter alt. koll på nätet: AMS Tekn Värld AutoZeitung(.de) Mot(.de) AutoBild(.de) Autocar autoiuniversum.de mfl beroende på löpsedel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.