|
|
|
|---|---|
|
Hej, Ska för första gången bli BMW-ägare och sitter nu på tåget till Nyköping. Bilen jag ska hämta är en BMW 320d touring M-sport -09, manuell växellåda. Den har gått 250 mil och är en demobil. Bilen har följande utrustning: - Comfortpaket - M-sportpaket - Förvaringspaket - Klimatautomatik - PDC bak - Multifunktionsratt - Xenon - Tonade rutor bak - Farthållare - Hifi-system - ISOFIX - USB-anslutning Jag ska ge 338.000:- för bilen, utgångspriset var 359.000:-. Nypriset ligger på runt 410.000:-. Är det ett OK pris tycker ni? | |
|
Glömde nämna att den är alpinvit. |
|
|
Grattis, kul. Billigare än min 118dM :) |
|
|
Grattis till bilen, såg en sådan igår på Jacobssons bil i Jönköping. Blev väldigt sugen på en sådan med, det var en 320d touring med men bilen kostade ca 340 men den var ny. Lycka till med bilen |
|
|
Tack ska ni ha. För övrigt är jag skitnöjd med bilen. Det osar kvalité. Innan har jag haft en Golf -94, Saab 93 SS Aero -04 samt Saab 93 SC Vector 1.9TiD -08 och BMWn är ju mycket mycket mer premium än dem :) Slippy: 118 är riktigt fin. Hade jag inte haft barn hade en sån varit intressant. /Mattias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.