|
|
|
|---|---|
|
Länk dom kan inte låta bli att nämna BMW:n det första dom gör. Lovar att hade det varit en S**B hade det nog bara blitt Bilen FLAYEN | |
|
Edit Tack så mycket. Länk Ja dom kan inte låta bli att nämna BMW:n det första dom gör. Lovar att hade det varit en S**B hade det nog bara blitt Bilen FLAYEN |
|
|
Här e dagens Länk "BMW när du älskar att betala" |
|
|
BMW:n både vägrade stanna och den körde med! "BMW, bilen som älskar att köra" ;) |
|
|
Dom har ju inte gjort något fel precis. Om dom nu körde en BMW M5 och det stod i artikeln är det inget konstigt med det. Tycker att man inte skall hänga upp sig på sånt. AB är ju inte direkt känt för att alltid ha sakliga och ovinklade nyheter. Njut av era BMW:s istället och strunta i skvallerblaskan. |
|
| Föraren är deface'ad på flashback iaf :) | |
| håller med! vf ska det alltid stå vad det är för bil när just en bmw är inblandad | |
|
Gäsp.............varför bry sig? Vad spelar det för roll vad AB skriver? Mats BMW CS #5847 |
|
|
Se och häpna: Länk Bilen nämns endast som "flyktbil". ///BMW - Was sonst! |
|
|
Jag är mer förvånad att så många läser aftonbladet än att de skriver ut BMW så fort en sådan är delaktig i en olycka. Jag mena, det är ju inte svårt att hitta bättre tidningar! Mvh Johan |
|
| Är väl inget konstigt att de skriver BMW.. En bil är en bil och en BMW är en BMW, precis som en dator är en dator och en mac är en mac.. =) | |
| Tycker nog faktiskt det finns en viss negativ attityd mot BMW och BMW-förare. Jag har noterat detta nu efter sex år bakom ratten i BMW. Åkte tidigare S**B och A*di och med samma körstil som nu. Aningen aktiv utan att vara vårdslös. Då, innan jag tog mitt förnuft till fånga och körde BMW, kunde jag t ex köra om andra bilar utan arga blinkningar. Idag får jag nästan dagligen dessa arga blinkningar. Kör ca 6000 mil om året så många blinkningar blir det. Dock mycket sällan i tidigare bilmärken. Bara jag som noterat detta fenomen?? Eller är det kanske bara slumpen??? | |
|
OM man skulle bry sig om vad alla andra tyckte och tänkte skulle man inte ha tid med något mer än det... Jag gör som det passar mig. Glo om ni vill, det kostar inget. AB är totalt värdelös ... |
|
| Newman, tror det är relaterat mer till förarna än bilmärket du kör. :) | |
| 518i_e28_racing: Haha, kanske ligger något i det, men jag vill påstå att min körstil inte är förändrad sen tiden med bilmärken man inte nämner här. :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.