|
|
|
|---|---|
|
Vad är det för någon burk som skall sitta längst fram till vänster i motorrummet på 735? På min bil finns det ingenting, att någonting saknas är helt klart, eftersom det finns urkopplade kontakter och sladdar där. Har sett bilder på motorrum i andra 735:or, då sitter det något som ser ut som en spolarburk där. Men spolarburken sitter väl på högersidan av motorrummet? Tacksam för svar! | |
|
Det är för strålkastartvätten. Burken som sitter på andra sidan är ju till framrutan. //Schnitzer |
|
| På min bil som är importerad finns det inga strålkastartvättar, men ändå ser det ut som någonting fattas, urkopplade kablar osv. Så vitt jag vet finns det inga strålkastartvättar på några tysksålda bilar, eller har jag fel? | |
|
Mr Schnitzer: är din 750 manuell?..måste vara rätt ovanligt isåfall Är du inte med i E32 club? |
|
|
J.L: Det fanns som extra utrustning i Tyskland. Swe-boy: Nej, den är inte manuell. Alla 750i som tillverkades hade automatlåda som standard. //Schnitzer |
|
|
okey..trodde bara att alla Automatare hette iA eller iAL..men det kanske är fel Schnitzer 300hk/0.00bar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.