|
|
|
|---|---|
|
Undrar alltså om det är någon som har erfarenhet av ovan nämnda bilfirma? Hemsida: Länk Verkar ju inte vara en vimpelhandlare direkt utan ca. 150 bilar i lager där merparten är av nyare modell. ___ //Ulf | |
|
Akpinar i Sindelfingen är en av de som jag har kontakt med angående en BMW 330D -06. Har endast haft mailkontakt med dem, men de verkar vara en seriös firma. Kan aldrig för mitt liv drömma om att en firma med 150 bilar i lyxbilsklassen är särskilt oseriösa. Jag hade tänkt åka ner om ett par veckor och kika på bilar. Hör av dig om du hinner före mig eller så lägger jag upp lite info när jag kommer hem. |
|
|
Vi får se hur det går...har inte kommit så långt i mitt billetande än så det tar nog ett tag innan det blir aktuellt. Dom hade dock en hyffsat intressant bil så jag ville kolla ang firman. Har tidigare enbart köpt av aukt handlare i Tyskland och det har funkat utmärkt men det finns ju också ett antal seriösa oberoende handlare som mestadels jobbar med nästan nya bilar och Akpinar verkar ju vara i denna kategori. Har du kommunicerat på engelska eller tyska med dom? ___ //Ulf |
|
|
Jag skrev ett mail på engelska och fick ovanligt nog också ett svar på engelska. |
|
|
Det enda jag kan säga är att akpinar är ett vanligt turkiskt efternamn och turkar finns det gott om i tyskland så ägaren till firman bör ju vara turk men det är nog inget negativt i sig. BMW och Merca är ju poppis bland dom vilket är känt för dom flesta.. |
|
|
Ang hans ursprung stämmer det säkert. Finns bild och namn på ägaren på deras hemsida. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.