AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
9.435

Dentmaster - Vilken service å vilket otroligt resultat!

Visa användare
141
c14ym0re
X5 40d M-sport 2011.
Precis som rubriken säger, så lämnade jag in min Svarta BMW 330 Cab - 04 hos www.dentmaster.se igår...
hade fått ett par rejäla dörruppslag + en annan bils front inkörd i förardörren (läs en riktigt rejäl buckla på 1cm x 7-8cm lång...

Arg som ett bi, ringde jag upp dentmaster på Celciusgatan i stockholm, undrade om man kunde komma över för att få en bedömning av skadorna å om det gick att årgärda...
Dom beskådar bilden, säger att det eventuellt kan bli liiite bekymmrigt då de är extra balkar lite överallt i en cab, men dom skall göra ett försök, å blir vi inte nöjda så kör vi ingen betalning heller.

Lämnade väl in bilen lite med inställningen "det kan ju inte bli sämre än vad det redan är".

Får sedan ett samtal av Alexis som berättar att dom fixat bucklorna å att dom själva är riktigt nöjda med arbetet... härligt tänker jag, å åker glatt dit för att hämta bilen igen.

Döm om min förvåning när det inte ens finns minsta lilla tillstymmelse till buckla eller reva eller lackskada kvar ö.h.t, jag kunde inte ens själv riktigt peka ut vart bucklorna befunnit sig från början...
ÖVERLYCKLIG kan man nog lätt kalla mig då! ;-)

Så, jag vill helt enkelt ge en STOR ELOGE till de otroligt proffsiga å väl omhändertagande grabbarna på dentmaster i stockholm, vilket kanonjobb verkligen!

STORT TACK GUBBS!

// C - En otroligt nöjd kund!
Vi
42
Vildagnu
120dA 13
Lämnade in bilen idag på samma ställe Dentmaster. Fick isras över bilen i vintras, tre bulor på huven och tre på taket. Lämnade i morse, när jag hämtade bilen på em så syns inte ett spår av bucklorna, inte ens i ute i solljuset. 100% nöjd..!! Kan varmt rekommendera Dentmaster på celsiusgatan i Sthlm.. Billigt var det oxå..

//Kalle
Sn
35
Snickaren-73.
428i Xdrive 2014 (F32)
Jag kan bara instämma med föregående författare, dom är riktigt duktiga.

Rekomenderar

Varför göra något imorgon när du kan göra det idag ;-)
ni
567
nikasp
VW Passat Alltrack 2017
Lyfter den här tråden och får också hylla dem. Fick dålig hjälp att koppla släp på bilen och en buckla stor som en knytnäve, över ett veck dessutom. De fixade den och en minimal en på huven. Nu en vecka senare kan jag inte säga var bucklan satt om jag inte kollar på gamla bilder. Mycket trevliga och extremt nöd med jobbet!

Lyfter igen och håller med. Mycket nöjd. Snyggt resultat och trevliga.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.