|
|
|
|---|---|
|
jag har en e60 530D och vill köpa stålfälgar.. passar fägar från en 520 e60? jag har hört att dem passar inte från "mindre motorn"?? | |
|
Fälgarna passar visst det men problemet ligger nog i att du måste ha lite större tum på dina Så att dina bromsok får plats misstänker att de är mindre där Hoppas att det gjorde dig lite klokare Ha de T Ps. sen förstår jag inte varför man skulle vilja ha stål fälgar när alu fälgar är så billiga iaf på blocket |
|
| 16 tum fungerar väl ändå på 530, eller kräver även den 17 ? | |
| Min E61 530i kräver i alla fall 17"... | |
|
Jag har 2 uppsättningar 16" till min som passar utmärkt så jag antar det beror lite på designen. Ena uppsättningen är identisk med dom här: Länk Den andra är inte BMW men ser snarlika ut |
|
| 16 tum funkar på alla E60/E61 med 6:a. Men tror inte att det finns några stålgälgar till E39. Dom standard 15-tums som satt på från fabrik, var ju svart-lackade alu-fälgar.S.k. lättvikts fälgar. | |
|
Jag hade 15 tums stål fälgar till min E 39 till vinterdäcken Så det finns även stålfälgar till E39 men de var med vid köpet så jag vet inte om de var eftermarknads fälgar Ha de T |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.