|
|
|
|---|---|
| Länk ganska coolt concept från mini :D ska bli intressant med lite mer information | |
| Cool bil | |
|
kan tänka mig hur denna tar kurvor:P hoppas dem gör den en bra bit lättare än vanliga minin.. känns som om en vanlig 1.6 kommer räcka för att njuta bakom ratten :D |
|
|
Ser skön ut, har haft ett par gamla minis för länge sedan. Min första bil var en Mini Clubman 1275cc -71 :) Tycker inte den ser jätterolig ut bakifrån, men framifrån och från sidan ser den ju ruggigt kul ut. Det är i ungefär den här storleken jag skulle vilja att 1-serien coupe befann sig. |
|
| Helskön | |
| Länk ska byggas :D hoppas bar att dem sänkt vikten en bra bit och förbättrat aerodynamiken jämfört med standard minin :D kommer bli en riktigt rolig busbil bara inte priset sticker iväg alldelles för mycket | |
|
Ha-begär!!! Hoppas den blir exakt lika kul som den ser ut att vara. ------ BMW CS #04839 |
|
| Länk nu har bmw släppt bilder även på mini roadster :D spännande bil men kanke lite tråkig baktill... coupen är klart snyggare och fräckare | |
| Länk mini coupe och roadster är nu påväg... ska bli intressant med lite mer info angående vikt m.m.. hoppas bara itne att coupen är baserad på roadstern utan tvärtom om ni förstår vad jag menar | |
| Länk verkar vara i slutfasen ,, ja r sugen :D | |
| Länk även roadstern fångad på bild.. hoppas nu bara att dem gör den en bra bit lättare än vanliga minin för extra körglädje | |
| Länk ytterligare lite spionbilder | |
| Länk | |
| Länk nu är det verkligen inte länge kvar innan bilen visas upp klar.. ser ut som om den komemr gå att köpa som vanlig version också och inte bara "s" | |
| Länk mini roadster nu officiell.. ska bli kul att se viktuppgifter | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.