|
|
|
|---|---|
|
Jag har letat runt för fullt här utan resultat. Har gått och köpt ett par bakljus Länk Dom är enligt mig dom snyggaste bakljusen ever. Men problemet är att lampplattan som sitter i min 328 -98 har plats för 3 lampor, medans dom nya ljusen har 4 lampor. Har kollat på Real OEM, och där är det jätte svårt att urskilja vilka plattor som är vilka, eftersom att dom inte har olika bilder, utan samma bild för alla e46 modeller. Så frågan är: Vilken platta är det jag faktiskt ska ha till dessa bakljus? | |
| Bumpar upp tråden. Jag vet att ni kan hjälpa mig med detta. Det finns många som har samma lysen som jag! Hur gjorde ni? | |
|
Vore kanon om någon med dessa facelift lampor ville ge mig ett part.nr på deras lampplattor, så jag kan beställa hem nya från BMW! Skulle verkligen uppskatta det! |
|
| Om jag har fattat rätt är det artikelnr: 63217165867 och 63217165868 du ska ha. | |
| Ofasiken! Tack så hemskt mycket! Hoppas att det blir rätt då! Man vill ju inte beställa hem två lampplattor utan ångerrätt för 700:-, för att inse att dom inte passar! :) Nu är det bara el-biten kvar, men det borde gå att modda ganska lätt hoppas jag? =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.