|
|
|
|---|---|
Hamilton83 |
Jag var och körde runt lite igår och såg en gul ganska fräck bil på avstånd. Självklart tänkte jag att han ville rejsa lite (kan vara för att jag är 18). Bilen försvann på två röda och det kändes allmänt pinsamt fast ändå lite skoj. När jag senare mötte billen och vänt för att köra tillbaka såg jag vad det var för bil. Det var en Evo 7:a. Inte undra på att han/hon bara försvann. Jag hade inte en aning om att dom släppts i Sverige, eller så var den kanske importerad. Hur som helst så kan jag säga att det var klös i den. :-) "Hellre springa i fel fil än att fila i fel springa" |
|
Om den var gul med bakljus ala Lexus så var det nog en trimmad Evo VI. Det står SuperEVO på bakluckan. Byggd av bla Prospeed nu i vinter. Jocce, som äger den, satsar på att köra 10or iår på strippen. Så effekt finns så det räcker i den. Ps. Någon Evo VII tror inte jag det finns i sverige än. |
|
|
Prospeed var ute och rastade den gule ganska mycket här i Hörby när de skulle justera in den. Prospeed ligger nämligen i Hörby. Kan intyga att det var svårt att hänga på den! MVH Arne [bmwdriver] 318iS 1988 323i 1986 BMWCS[Syd]#4324 www.bmwdriver.cjb.net |
|
Hamilton83 |
Det var i Salem, det ligger mellan södertälje och Stockholm. Min polare som satt med i bilen (min alltså) trodde att den kunde vara importerad. "Hellre springa i fel fil än att fila i fel springa" |
|
Det är klart den är imorterad ! Har aldrig sett en japansk bil som är tillverkad i Sverige =) Biltema Motor Werken =) |
|
|
Var det verkligen inte den här då? Länk klicka på projekt, läs under "superevon" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.