|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu har jag lagt upp alla bilderna från idag. Länk |
|
|
Jag tackar också för en mycket trevlig träff med bra uppslutning. I Borås var kranen på hela tiden precis som det brukar vara :-) På återseende! BMW CS #1812 |
|
|
Philip: det finns inte ens en kran på den ledningen! Det är ju konstant flöde! ;) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Jag tackar oxå för en jätte trevlig träff:) ..på återseende! Mvh Maria |
|
|
Haha, konstant flöde var ordet. Det blir inte många cabbar sålda på Auto 7H. BMW CS #1812 |
|
|
Jag tackar så mycket för en rolig och givande träff i Borås! Min tös trivdes också, även om hon tyckte det var lite väl mycket gubbar överallt :-)) Körningen hem var också den rolig, till en början utan tak men Boråsvädret krävde en snabb uppfällning av sufflett vid vägkanten. Resten av körningen företogs på gränsen till vattenplaning... /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Tack alla för en trevlig träff; Deltagare, styrelse, Auto 7H samt M1-ägaren som lät oss få titta närmare på bilen. Jag har lagt upp 89 bilder här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tack för fikat Peter o Sara AKR |
|
|
Bild 78 är klart bäst ;) mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Vad är det för fel på bild 38? :-) BMW CS #1812 |
|
Njuren |
Gött ni verkar ha haft det grabbar! Delvis därför jag borde skaffa BMW igen, saknar de träffarna. Röstar på bild 20 ;-) "the things you own end up owning you" |
| Får nog hålla med att bild nr. 78 är bra. Den Tyska porrfilms-skådisen och hans BMW :-) | |
|
Hahaha BMW CS #1812 |
|
|
Philip, på #38 ser Du så betänksam/missmodig ut, det har väl inget med bilen ni studerar att göra :-) ...? /Stefan |
|
|
Hur visste ni det, kan man inte få ha sitt förflutna ifred? mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.