|
|
|
|---|---|
|
Alltså försöker sälja bilen men folk har blivit tokig bara bytes affärer, blir knäpp. vad tycker ni är ett rimligt pris att få ut på den? Utrustning • Tv • Rollogardiner • Elstolar med minne • Telefon • Taklucka • Farthållare • Utökatskinn • Klimatanläggning • Cd-växlare 6 skivor • Dubbelglas • Svarta skinn stolar EL • Multifunktionratt • Förarinformationssystem för visning av telefon, cd, radio hastighet, förbrukning, medelfart osv osv.. • Elhissar • Sensor fram och bak • Soft Close baklucka lite av det som finns, Lite av det påkostade som är monterat nu, • Ccfl ringar Angel eyes, 8000k • Xenon 6000k • 80% toning, • Baklyse Face lift • Njurar krom Face lift • Kromlist till bagageluckan Chrome-line Face lift • Sänkning 50-35 Schmiedmann • 18 tum • Röd lackerade ok • Xenon blå LED runt om • Schmiedmann regskyltar • Nya emblem • Simonta sportluftfilter Bilen är i jätte fint skick, finns vissa skavanker som nån liten bula, och tvätt repor, dock borta vid redig polering, ytterst lite rost, • 18"y-rondell fälgar • 265-35 bak •245-40 fram Nya sommardäck runt om. Åtdragna oljepumps bultar vid 26600 mil har idag gått 27xxxx nya yttre styrleder, Chippad för sänkt bräsnleförbrukning och ökat hästantal. ja finns säkert mer jag glömt nu bilder finns www.garaget.org/halvorsen Få ägare 1 innan mej + bilfirmer den gick imellan därefter köpte jag den, | |
|
Har du inte fått ett enda bud? De bud du fått, vad ligger de på? |
|
|
alltså jag har inkorgen full med mail, mestadels byten, allt från gammal saab till audi till volvo.. till byggställningar?? jag menar vad tusan ska jag med en sån till... det är ingen som har gett mej något bud än inte haft den ute allt för länge heller för den delen, men finns det någon som köper bilar kontant idag eller är det byten som gäller?? allt jag vill ha är cash eftersom man blivit arbetslös.. ;P frustrerad ursäkta.. |
|
|
Det finns vid en snabb koll många som ligger under dig i pris vid en snabb koll för liknande bilar. Kanske det faktum att du bor norrut kan hjälpa dig att få bättre betalt? Nyckel tror jag iofs för din specifika bil ligger i att någon vill betala för den styling och det skick den förmodat är i. En annan fråga, hur länge har du annonserat? |
|
|
jag la ut den på 52 för 2 månader sedan tror jag det var, fick många svar och som skrev ivrigt dock ångrade jag mej tog bort annons nu tänkte jag äh lägger ut den på 48, dock så var det bara byten gjorde sn sänkning till 45 och hoppas nu på hej hej hura såld bil, men har väll legat på blocket nu.. hmm 2 veckor kanske, så inget överdrivet länge, jo gjorde en snabb koll själv över blocket på vilka bilar som säljs, tycker dock inte att det är något speciellt fina bilar som säljs under mej, men jag hamnar mitt i smeten mellan bilig och dyr, förhoppningsvis så blir det |
|
|
Du får helt enkelt hoppas på att det dyker upp en spekulant som kan tänka sig att betala mer än de billigaste motsvarande på blocket. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.