|
|
|
|---|---|
|
kan man köra med befintligt el eller måste man byta kabelmatta? motor,boxar fattar jag själv... funderar på att stoppa ner en m3 maskin i min e36 328-95:a som sagt... Bilen skall inte reggas som ni kanske förstår.... vad behövs..behöver veta ALLT... allt under 19" e vinterhjul!! | |
|
Va det du som stod å kika på min Touring i Orsa? Kan skicka över en liten lista på vad som "bör" göras. Pizza |
|
|
nix... allt under 19" e vinterhjul!! |
|
|
MEN VILL GÄRNA VETA VAD SOM BÖR GÖRAS...OM DET LÖNAR SIG ATT KÖPA EN FÄRDIG M3 eller inte.... hittade en 3.0 idag med kabelhärva och boxar för 12000:- som gått 16000mil..e det ett bra pris eller för dyrt?? allt under 19" e vinterhjul!! |
|
|
Med tanke på hur billigt man får en M3'a nu så skulle jag säga att det är värt att köpa en M3 istället. Det är ju inte bara motorn som är annorlunda. Avgassystem, hjulupphängning, dirvlina ALLT skiljer sig på M3. Mvh Viktor WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
12.000kr för en helt komplett S50 är ap-billigt. Såpass att den borde vara stulen eller vissen. Ja, du behöver även kabelhärvan då S50 har en separat styrbox till VANOS. Jag kan försöka mej på att göra en lista på allt utöver komplett bottendel och toppp: Spjällhus med spridare, plenum, LMM, kabelhärva, styrboxar för motor och VANOS, grenrör, oljekyl, koppling. Sen vill du gärna ha resten av avgassystemet, växellåda, bromsar samt diff med diffbroms och lämplig utväxling. Köp en M3! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.