|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Om man önskar ha en MHRF försäkring krävs bl.a. batteriavskiljare samt brandsläckare. Kollade runt lite på Mekonomen men fann inget jag gillade. Är det någon på forumet som har fått till en bra lösning / hittat bra prylar. Jag tänkte mig att kunna bryta strömmen från förarplatsen samt ha sprutan på förarstolen (bakom benen). Mvh, Per-Magnus Mvh, Per-Magnus | |
|
Om du kommer till Rosersberg på lördag kan du titta på min bil (jag åker nästan säkert dit), den är MHRF försäkrad och har frånskiljare och brandsläckare. mvh Fredrik vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
Absolut, jag ställer ut, premiär för Hajen i större sammanhang för min del! Vi ses då! Mvh, Per-Magnus |
|
|
Min far har en originalmonterad brandsläckare precis framför förarstolen nere vid golvet.Snyggt och prydligt. Frånskiljare köpte jag en enkel med en grön ratt att vrida av och på som är monterad direkt på batteriet till kabelskon. Mvh Jonas B. |
|
|
635 CSI, jag måste missat dig på Rosersberg. Har beställt en brandsläckare på BMW idag. Men batteriavskiljare, var hittar man bra sådana. Den jag såg på Mekonomen samt Micro tyckte jag var överdrivet smäckiga. Vart har ni köpt era? Mvh, PM Mvh, Per-Magnus |
|
|
Kjell & Co har sådana som man monterar på batteripolen, bra och billiga! Ska du ha en switch i bilen så blir det ju lite mer pyssel. Dom som säljer motorsport-tillbehör har säkert sådana i bra kvalitet. |
|
|
Nu har jag hämtat brandsläckare hos BMW med hållare. Dock hade de ingen monteringsanvisning. Det ser ut som man skall borra hål i stolen för att få fast hållaren till släckaren. Hur har ni andra löst det, och har ni valt att sätta den på passagerarstolen eller förarstolen? Mvh, Per-Magnus Mvh, Per-Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.