|
|
|
|---|---|
|
för ni som använder www.realoem.com mycket har jag en fråga till er. även ni som beställer grejer från tex motornord mm. när jag söker efter delar till min e36:a har jag märkt att en del saker inte stämmer alls. vet att jag har m3chassit men det enda som skiljer ska vara krängnings-hämmare och dämare som jag förstått det. men när jag söker runt så är det massa delar som inte stämmer. köpte ett oljefilter på biltema också som bara skulle sitta i några mil innan jag ska byta olja igen. å även där var det helt fel.. beställer jag filtret på bmw får jag rätt om jag uppger regnr. söker jag på e36, cabrio, M3 så verkar det mesta stämma in perfekt enligt realoem.com SKA JAG SÖKA SÅ? och när jag beställer grejer verkar de som att jag MÅSTE beställa original från bmw? vet att jag fått fel av dem en gång också. de gällde bukplasten. men de var bara att klippa lite i plasten så passade det. kan man inte lita på tex motornord? tänkte kanske beställa stötdämpare därifrån mm. och ska man uppge som M3 på allt då eller vilka delar gäller det? vill kunna köra bilen utan att behöva ta lös delar och jämföra med nya grejer.. eller. har någon klipsk liten tok bytt motor, drivlina och massa andra grejer på min e36:a??? skulle inte tro det själv. men vad vet jag... BMW ownz | |
| jag söker på VIN-nummret och det verkar stämma på www.realoem.com med artnummer, tillverknings år och månad vilket spelar stor roll ibland. | |
|
okej. hittade där man kan söka nu. ska testa söka imorgon :) BMW ownz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.