AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
3.987

Bilder på våra Bilar

Sida 2 av 2
bildock: tolka mig inte fel men känns som om du är lite feg. klagar på andra bilar men vågar itne lägga upp bilder på din egen.. så upp med lite bilder nu :D
Visa användare
886
bildock
z3 roadster 00:a 2.0 Siennaröd
bmw Jerry
feg, behöver inte du säga för att du tillhör väl dem som kom med negativa kommentarer då du sett mina tidigare publicerade bilder, och jag klagar inte på andras bilder eller bilar, var och en köper det han eller hon tycker om, vad jag vill få fram är att få se alla de individuella Z3 som kan finnas, mängdbilarna ser vi ändå på vägarna
mvh Uffe/bildock
bildock: Det här blev lite fel, du har en annorlunda färg men skitläcker. Och du har stått upp för den, vad är det för fel på den nu?!
Gissar och hoppas att du kan komma tillbaka och visa din "imolaröda" ? Z3.
Mvh Janne
bildock: visst har alal olika smak och alla har väl rätt till en egen åsikt darför förstår jag inte riktigt varför du inte kan lägga upp bilder på din bil.. vill minnas att jag endast sett en bild på din bil och gillande inte allt krom men tyckte att färgen var riktigt läcker.. som sagt alla har rätt till en egen åsikt
Vet att bildock är lite äldre,precis som jag. Kan bero på okunskap, men han fick hjälp sist! Och behöver han hjälp igen så är jag behjälplig!
Maila gärna mig om du behöver hjälp att ladda upp din fina bil!
Mvh Janne
Ma
36
Massa
BMW Z3 M-Roadster -98
Länk
Visa användare
886
bildock
z3 roadster 00:a 2.0 Siennaröd
Janne G
Man får buga och tacka! men då minns du ju att bilen varit publicerad!
mvh Uffe/bildock
38
tändstift
z3 2,8 roadster -98
....måste säga, sjukt snygg z:a du har massa!!!:D
Ma
36
Massa
BMW Z3 M-Roadster -98
Tackar.
Här är min M Coupé: Länk
Länk =)
As
134
Aske
Z4 3,0 Roadster-03
kamrater,någon som vet hur göra en länk, jag har en mac dator./ aske
Visa användare
147
Monobike
535iM -00
[IMG]Länk
Visa användare
147
Monobike
535iM -00
oops..

Länk
Martin, varför kör du inte med den bilden i annonsen? Klockren, ju.
Visa användare
147
Monobike
535iM -00
Bra fråga, bilden är tagen efter att annonsen lades ut.
Visst, man kan uppdatera annonsen men jag tror det är bortkastade pengar då intresset för en sommarZ just nu verkar ganska lågt.
Blir väl en ny annons till våren om man inte bestämmer sig för att ha kvar den..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.