|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vore kul att se hur era z3/z4:or ser ut så här tänkte jag att vi kunde lägga upp lite bilder!! Länk Mvh Marcus | |
| har ingen z men gillar din tanke:P föresten snygg bil du har | |
|
Här är min: Länk /Masten |
|
| Här är min: Länk | |
|
Min Z: Länk /// Lee |
|
|
Här är min: Länk //Janne |
|
| Länk | |
| Länk | |
|
Min bil är mkt snyggare än er!! [LÄNK] |
|
|
Här e min /Anderz3 Zätan: Länk |
|
|
doggelitto Hade ju varit kul att se om du hade haft en fungerande länk... Här kommer några nya på min. Länk |
|
|
Janne G. Näst sista och bilden före den är det världsklass på. Min bästa bild är nog fortfarande Länk men kolla gärna igenom lite blandat via denna länken fiinns en del andra pärlor: Länk Riwa |
|
|
Tack Riwa, det är också mina två favoriter! Din är inte dålig den heller?!!! Mvh Janne |
|
| Länk | |
| Här är mitt bidrag Länk | |
| /Users/hakanaskebring/Desktop/S1031797.JPG min lilla bil | |
| Sorry jag återkommer. | |
|
Svarta och silverfärgade Z3:or finns det alldeles för gott om, och de flesta ser ungefär likadana ut om det inte är någon som sticker ut som är putsad till max. Under den här rubriken skulle det passa fint med att visa alla andra utföranden och färger vi så sällan får se mvh uffe/bildock |
|
| Länk | |
|
bildock! Vet att du har en jätteläcker bil i annan färg än silver och svart. Skulle vara kul om du ville visa den under denna tråd. Men bortse inte från att silver och svart var populärt när Z3 såldes, och acceptera det! Det är två färger som håller än idag, och är mycket populära. Mvh Janne |
|
|
Janne G Janne G Jovisst jag vet att dessa färger var populära när bilen såldes ny, vad jag menar är att det kan bli lite tradigt om vi bara får se den ena efter den andra bilen i samma utföranderade bild efter bild, efterlyser om det finns lite ovanligare färger och utseenden. Men andemeningen med forumet kanske bara är att få sin bild publicerad och då har jag missat hela grejen, bilarna som är annorlunda än mängden tycker jag skulle vara intressantare att få se. Ang. min egen bil så har jag publicerat bild, men då den avviker så mycket från mängden fick jag en del kommentarer både negativa och positiva, så jag väntar tills försäljning sker. mvh Uffe/bildock |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.