|
|
|
|---|---|
|
Hej jag köpte en kolfiberpanel med kromade ringar till mätarhuset från ebay. Men jag begriper f*n inte hur man ska lyckas montera det med (glaset) kvar. Går det att få bort själva glaset på mätarhuset på något sätt? Sitter det limmat eller hur sitter det fast? Eller hur ska jag gå tillväga vid montering av kolfiberpanelen och ringarna någon som har gjort det på en E34? Har redan delat på mätarhuset så det är inget jag behöver hjälp med. Tacksam för hjälp. | |
| Fick bort glaset dock gick det i sönder. Så det är nog inte meningen att man ska lyckas få bort det iallafall. Så nu får det bli nytt mätarhus också:/ Men förstår fortfarande inte hur fan man ska montera skiten så den åker i soptunnan. | |
|
Inget svar på din fråga men går det inte att få en monteringsanvisning från säljaren? Jag köpte en mojj till bilen på ebay och fick först en undermålig instrux men efter ett samtal dök den rätta upp och vips var det plättlätt att installera och få rätt funktion på mojjen. Vet inte om denna typ av operation beskrivs i en Haynes handbok men där står ju det mesta om hur man plockar isär och ihop sin bil :-) Surt om det inte funkar för du ville ju ha kolfiber.... Hoppas det löser sig! Niklas Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.