|
|
|
|---|---|
|
Jag funderar på att byta bultmönster på min 323-86... skullle vilja a samma bultmönster som alla andra nyare bmw mod. Är detta möjligt?? ska ändån byta skivor runt om nu så man kan ju lika väl göra det ordentligt... nån som vet??? // CimmenpoweR // Söker en Alpina motor passande E-30, typ b6 2,8 men gärna större!!! :) -=$¤CimmenpoweR¤$=- | |
| ingen som kan??? | |
|
Det finns ju spacerplattor som även byter bultmönster, tyvärr måste de ju vara ganska tjocka, så du får kanske problem att hitta fälgar efteråt. Misstänker att det är mycket jobb att byta bultmönster genom att skifta skivor och allt där finns bakom, några bulta på grejor lär det ju inte heller finnas. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
jag trodde det bara var att skifta skivor så det var tur jag frågade innan jag inhandlade mig andra skivor... Ingen annan som har nåt förslag på hur man skulle kunna göra?!?! Alpinaskivor kanske men dom har väl samma bultcirkel eller ??? Söker en Alpina motor passande E-30, typ b6 2,8 men gärna större!!! :) -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
M3 e-30 har fem bultat, men då måste du byta bromsar, medbringare, drivaxlar(tror jag). Detta brukar medföra att du måste byta länkarmar mm, mm. Jag har aldrig provat, men jag gissar att det är mycket jobb. Lycka till HELLRE OMKOMMEN OCH BORTKÖRD ÄN BORTKOMMEN OCH OMKÖRD |
|
|
har e-30 m3 samma bultcirkel som typ e-34... jag är ju nämligen ute efter att ha m5:ans 3,8l fälgar eller motsvarnde... helst alpina men dom é lite dyrare... Tack för alla svaren!!! Söker en Alpina motor passande E-30, typ b6 2,8 men gärna större!!! :) -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
redbull |
alpinaskivor vill du nog inte köpa... till en b10a kostar dom 3500:-/st måste beställas från alpina i tyskland you are in my mirror |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.