|
|
|
|---|---|
|
Äger en 530d -01 med mk3 och jag undrar en sak. När jag söker bland radio kanaler så stannar den bara där jag får en signal och dom sänder något. men jag skulle vilja stanna på en tom kanal då jag behöver ha en frekvens som inte är någon sändning på då jag skall koppa in en mp3 spelare via det viset. Några tipps. ajg har prövat att trycka på alla knappar hit och dit men han stananr bara där det är sändning som sagt. tackar på förhand. /nick | |
|
i min MK4 finns det iaf möjlighet att välja "manuell" inställning av frekvens. på knappen "sel" trycker man då iaf... vet dock inte om det finns någon sådan knapp på en MK3 enhet... |
|
| är inte i bilen nu men det har jag inte för mej att jag har sett någon sådan knapp:( men det borde ju gå.. får hoppas att någon vet svaret. | |
|
Kan inte riktigt beskriva din radio men det finns alltid manuell inställningsmöjlighet. Oftast finns en knapp "M" som trycks in, därefter blir sökning upp/ner manuell och söker endast så länge man håller inne resp knapp. Samtidigt brukar bruset höras (mute kopplas ur) mellan stationerna för att man skall kunna ta in riktigt svaga signaler. FP |
|
|
hmmm.. kaninte minnas att jag har någon M knapp direkt.. så här ser min ut Länk man skall kika i bilen imorgon.. men som sagt finner inte på bilden heller. elelr heter knappen något anant? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.