|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
|
///Eriksson? Boppers_? finns det nå liv i den här tråden ännu? .. jag å "power_" har kommit fram till att en BMW träff 25/7 hade vart perfekt! semestrarna är väl slut och det är söndag så ingen borde vara full eller bakis då :) .. |
|
| Precis. De hade faktiskt varit trevligt med en träff här uppe. Så man hade ju kunnat kolla om de finns nå intresse i stan... | |
|
RIP -> Länk .. inte bra, inte alls bra .. en BMW mindre i kiruna :( |
|
|
Öhh...?? Vad var det som hade kommit mellan den kärran och luften framför?? Eller hade den försökt komprimera luften mot något alldeles för hårt material? kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
några träd å en stople i sidan, därav snett chassie = skrot .. dock inte jag som körde så jag ska inte säga för mkt.. vet vad killen hette å så och att han var 18år, hade haft körkort i mindre än en månad, hade haft bilen mindre än en vecka ... och att han krachade på en raksträcka i utkanten av stan .. dra era egna slutsatser av det. Länk vid "33" på kartan för att vara exakt |
|
|
kunde man inte redigera sina inlägg? ..glömde skriva att du var rolig *haha* :))) |
|
|
Hmm..känner till den där vägsträckan littegranna... Ännu ett tokigt sätt å få bilen å stanna... :) kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
Huvudsaken är att det gick bra för alla inblandade. Nya/beg BMW finns det hur mycket som helst av. ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
| var tyvärr tvungen å plocka bort bilderna nu.. | |
|
Ja den står ju nere på bilhälsan nu, halvförsäkring. Visst måste vi ha en träff! 25/7 låter som ett bra datum, ska också höra runt lite på stan. Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Har bytt namn från Boppers_ till martinsson Jo klart vi ska ha en träff, vars ska vi vara då? ///Eriksson: skulle du me till sthlm 23:e? måste fixa de där me flyget |
|
|
Som det ser ut nu så nå hänger jag med. Men ta två biljetter för du tar väl med någon iallafall? Hehe...vi hinner väl precis hem att tvätta bilen om det nu blir den 25:e :) Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Ok,jo inte tänker jag då åka ensam iallafall. Men nog får jag alltid med mig nån, erik kanske. Jo de blir å köra som faan så man hinner putsa upp den lite. Nog måste det nästan bli 25:e, gick ju inte så bra sist de skulle bli så vi får ta å fixa det här. Nå hej |
|
|
///Eriksson: tvätta bilen före :) .. har vi nått bra förslag på vars vi ska vara ännu? |
|
|
Vi kan väll vara vid luossabacken? vad ska vi göra då? ///Eriksson: vars var det du hade beställt dina vita blinkers, luftfilter? Nå hej |
|
|
ja vi har ju fundera på de :) .. vi ska väl spana in andras bilar å grilla en korv ...några andra förslag? :) ..borde finnas några trådar om det här här i forumet, kanske ska söka upp dom å kolla vad andra ha hitta på ;) ..402m kanske? :)) |
|
| Lombiaparkeringen kanske? | |
|
Jo de är ju bara å kolla upp dom andra.. Lombia parkeringen kan man ju också vara på. de löser sig Nå hej |
|
|
Man borde sätta upp några lappar också kanske... Ska försöka hinna vaxa ett par gånger innan också ;) Ja filtret tog jag från bildeslimporten och blinkerserna från Kinnby styling: Länk blev ingen affär med 525:an heller :/...Nåja, då slipper man ju problemet att ha två bilar iaf ;) 402 m kanske vore något! Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
| Ja nå lappar eller nått hade varit bra. Jasså ///Eriksson var de på gång en 525:a? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.