AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
5.111

BMW i Kiruna

Sida 3 av 6
Boppers_
på torsdag tror jag att ja ska ta dit den..ska du inte göra det här i stan? jaja...så kan de vara..
Vet inte varför jag fick i Gällivare...Jaja...det får väl gå. Kul och köra om inte annat, fast det vore ju klumpigt och kugga då!

Länk
Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW.
Boppers_
jo det är ju sant. men nå fixar de sig..
Ni
161
NiFE
BMW 318da x 2014
kanske dax å bestäma bmw-träff snart.. imorse kändes de nästan som att vintern va påväg! *usch* ..ha så fula fälgar på vintern så man skäms (bmw org. alu 15") ..

/NiFE - Nice life
niklas75
slutet på agusti.då har det hunnit bli mörkt jag kan sätta ut en annons i kometen.är det fint kan grilla uppr vid lossa backen.
Ni
161
NiFE
BMW 318da x 2014
niklas75: perfekt! :)
Låter bra! Hoppas bara man ha hunnit få körkortet då :)...Vore ju fint att grilla där...

Länk
Boppers_
Jag tror inte att ja hinner få kortet iallafall,,..
Ni
161
NiFE
BMW 318da x 2014
hur blev det egentligen med den där bmw-träffen??

:\
Tyvärr så har jag varit upptagen denna månad...Synd då vi hade fint väder förra och förr-förra veckan. Kuggade dessutom på uppkörningen :/....han tyckte jag genade för mycket i kurvorna (slarvigt av mig...).....Så jag vet inte hur det blir...

Länk
Ni
161
NiFE
BMW 318da x 2014
ok, trist att du kuggade :( ..hade sett framemot å se din BMW snurrandes på stan ;D
Hehe...ja nog lär man snurra (= snart vinter:)....Bara man får den där vindrutedekalen från RMK snart. har väntat över en månad nu :/.. Blir det inte iår så får vi väl ta nästa år en träff. Då kan man planera i god tid och försöka få så många som möjligt att komma.

Länk
Förbannat vad halt det blev idag :)!!....Iofs inte kul att bara glida när man ska stanna i t.ex en korsning :/....

Ni
161
NiFE
BMW 318da x 2014
///Eriksson: hehe, inte skruvat på vinterdäcken ännu? :) ..själv skruvade man på dom igår, fyfan vilken skillnad på utseendet det blev med 15" :( ..

/NiFE - Längtar till sommaren å 17" ;)
Heh...Jo vinterdäcken sitter på (14" orginal alu)...Fast däcken är väl inte dom bästa :/

Undrar hur länge han ska ha på 19":arna på E34:an (M5?)....Grymt fin lack annars..Bilen med.

Ni
161
NiFE
BMW 318da x 2014
jaså ok..
ja nå jag vet inte hur länge han ska de.. å näe de e ingen M5a.. snackade med en kille som kände förra ägaren, han sa att den e slö som fan! å så e de automatlåda i den *urk* ...å lacken kostade 28000:- + moms ..men rätt snygg blev den faktist :)
Den ha vart blåmetallic å silver kjolpaket tidigare ifall du ville veta d oxå ;)

/NiFE - Nice life
Heh...Ok..Snackade med han igår på krogen och det är visst en 525:a med lite trim. Till salu också..Kommer inte ihåg adressen var annonsen finns, men ska försöka leta fram den..

Boppers_
Ska vi inte ta å försöka fixa en träff här uppe nånstans..det verkade inte bli så mycke av det
Ni
161
NiFE
BMW 318da x 2014
jo, jag är då med om jag får skruva på mina 17" först :P
Ja, men det får väl bli liiiite varmare först..:)

Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.