|
Sida 3 av 6
|
|
|---|---|
Boppers_ |
på torsdag tror jag att ja ska ta dit den..ska du inte göra det här i stan? jaja...så kan de vara.. |
|
Vet inte varför jag fick i Gällivare...Jaja...det får väl gå. Kul och köra om inte annat, fast det vore ju klumpigt och kugga då! Länk Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
Boppers_ |
jo det är ju sant. men nå fixar de sig.. |
|
kanske dax å bestäma bmw-träff snart.. imorse kändes de nästan som att vintern va påväg! *usch* ..ha så fula fälgar på vintern så man skäms (bmw org. alu 15") .. /NiFE - Nice life |
|
niklas75 |
slutet på agusti.då har det hunnit bli mörkt jag kan sätta ut en annons i kometen.är det fint kan grilla uppr vid lossa backen. |
| niklas75: perfekt! :) | |
|
Låter bra! Hoppas bara man ha hunnit få körkortet då :)...Vore ju fint att grilla där... Länk Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
Boppers_ |
Jag tror inte att ja hinner få kortet iallafall,,.. |
|
hur blev det egentligen med den där bmw-träffen?? :\ |
|
|
Tyvärr så har jag varit upptagen denna månad...Synd då vi hade fint väder förra och förr-förra veckan. Kuggade dessutom på uppkörningen :/....han tyckte jag genade för mycket i kurvorna (slarvigt av mig...).....Så jag vet inte hur det blir... Länk Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
| ok, trist att du kuggade :( ..hade sett framemot å se din BMW snurrandes på stan ;D | |
|
Hehe...ja nog lär man snurra (= snart vinter:)....Bara man får den där vindrutedekalen från RMK snart. har väntat över en månad nu :/.. Blir det inte iår så får vi väl ta nästa år en träff. Då kan man planera i god tid och försöka få så många som möjligt att komma. Länk Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Förbannat vad halt det blev idag :)!!....Iofs inte kul att bara glida när man ska stanna i t.ex en korsning :/.... Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
///Eriksson: hehe, inte skruvat på vinterdäcken ännu? :) ..själv skruvade man på dom igår, fyfan vilken skillnad på utseendet det blev med 15" :( .. /NiFE - Längtar till sommaren å 17" ;) |
|
|
Heh...Jo vinterdäcken sitter på (14" orginal alu)...Fast däcken är väl inte dom bästa :/ Undrar hur länge han ska ha på 19":arna på E34:an (M5?)....Grymt fin lack annars..Bilen med. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
jaså ok.. ja nå jag vet inte hur länge han ska de.. å näe de e ingen M5a.. snackade med en kille som kände förra ägaren, han sa att den e slö som fan! å så e de automatlåda i den *urk* ...å lacken kostade 28000:- + moms ..men rätt snygg blev den faktist :) Den ha vart blåmetallic å silver kjolpaket tidigare ifall du ville veta d oxå ;) /NiFE - Nice life |
|
|
Heh...Ok..Snackade med han igår på krogen och det är visst en 525:a med lite trim. Till salu också..Kommer inte ihåg adressen var annonsen finns, men ska försöka leta fram den.. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
Boppers_ |
Ska vi inte ta å försöka fixa en träff här uppe nånstans..det verkade inte bli så mycke av det |
| jo, jag är då med om jag får skruva på mina 17" först :P | |
|
Ja, men det får väl bli liiiite varmare först..:) Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.