|
Sida 1 av 6
|
|
|---|---|
BMW... |
Finns det nån här som kör i Kiruna? vad har ni för bilar? |
|
Va haru själv för nån bil då??? Mvh Mr-speed BMW...för att du älskar det goda =) |
|
BMW... |
Nä jag har ingen bil än. =( Men jag ska fösöka få tag i en 635 csi när man har fått körkort, i värsta fall får man sälja skotern;o Ski-doo ! |
|
Mmm....dom e grymma som f-n tycker ja alltså m635:orna, mil häftigare än 8 serien Mvh Mr-speed BMW...för att du älskar det goda =) |
|
BMW... |
Här finns fina bilder på snönheten... Klicka på varje bil så kommer mer bilder. Länk |
|
hehe Nice =)....och som pricken över i:et var ju att den e Royalblue som min Mvh Mr-speed BMW...för att du älskar det goda =) |
|
|
elr vikken av dom mena du *ja vart lite osäker* BMW...för att du älskar det goda =) |
|
BMW... |
Jag mena alla ! Men den svarta såg extremt fin ut. |
BMW... |
Lyfter bara lite, var ju ett år sedan man var här.. Det finns bara två bilar. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
| men herregud, har du inte köpt bil ännu? Börjar inte skorna bli slitna nu...? | |
BMW... |
Hehe..Jo det börjar bli dags nu lagom till körkortet är klart. Nej, men suget blev för stort efter en bättre skoter. Sagt och gjort. Fast nu börjar det klia i gasfoten ordentligt igen :). Det finns bara två bilar. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
| Ja skotern gör sig inte så bra såhär års.... | |
|
Nej, och lusten att sälja minskar ju inte precis. Jaja, man får väl hålla sig till tåls :).. Finns det föresten nån annan som kör skoter här? Vet att "ridern" har som höll till här förut iaf... F.D BMW... Det finns bara två bilar. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
För att svara på "BMW..."´s fråga, ja.. jag kör bil i kiruna.. en vinröd 318is coupe ..regnr. TDA112 .. vinka om du ser mig *hehe* .. :) hur går de me bilköpet då?? fått den ännu?? /NiFE - Nice life |
|
|
..... brum BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
|
Har teoriprov först den 11:e augusti. Så iofs är det ju ingen panik med bilköpet. Det blir nog ingen 323:a, inte nu iaf :/. Har kommit på att om jag jobbar som en tok i skogen i sommar så är det inte omöjligt att det står en E30 325 snart på gården:)! Hmm...jag tycker att jag har sett dig någonstanns (liten stad..). Finns ju en annan vinröd E36 325 i stan också... Det finns bara två bilar. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Glömde säga att jag har bytt namn från "BMW..." till mitt nuvarande. Det finns bara två bilar. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
ahh.. ok ..jo de ä den som martin haft ...tror han heter danne som kör den nu... RWR XXX har den som reg nr. ... men om du sett en till så e de sääker jag! :) /NiFE - Nice life PS. FESTIVAL IADG!! *WOU* :) |
|
|
Ja det är väl Stålnackes 325:a. Nu är det inte långt ifrån en affär! :)). Finns en 325 -89 som jag hade tänkt byta mot farsans skoter ;). Får se till helgen, nu under veckan hade han lite ont om tid. Grym festival! lr hur? ;). Var det du som var ute och körde i lördags kväll? Om du nu var i körbart skick vill säga ;P... |
|
|
///Eriksson ..jo de stämmer, så heter han.. hehe, ok.. vad säger farsan då? hur går det med affären?? .. hmz, jag hoppas verkligen inte jag va ute å körde i lördags ;) ..kan säga att nästan hela lördagen e ett stort svart hål :\ ..missade alla artister oxå :( skulle se brolle å jennifer brown ..aja /NiFE - Nice life |
|
|
hehe....Missade fan också brolle :/..Fick reda på att bilen hade använts till isracing (det var en 325 iX) med och att i princip hela drivlinan var slut :/...Det lönar sig att kolla upp med tidigare ägare! Dessutom skulle han ha 10 k mer än vad han köpte den för...Aja.. Får väl leta vidare. Finns ju en som säljer en 320 med 325 motor i stan. Den verkar ju fin iaf. Det finns bara två bilar. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.