|
|
|
|---|---|
|
Åkte i sakta lunk hem ifrån jobbet idag (pendlar bilen, röd Vento) och hade passerat Rosenhill då jag ser en grå E30 närma sig väldigt snabbt bakifrån. Hörde ett kraftigt vinande... När det blev en liten lucka drog den om ett gäng bilar på 0 tid. Typ en mc... Den var grå och märkt med Turbocenter. Är det någon här som äger den? Hur många hästar har den? Verkar ju gå helt galet fort :-) Janne | |
|
jadu för alla oss so inte bor granne med dig..VART i sverige pratar du om??? allt under 19" e vinterhjul!! |
|
| Nånstans nära Strängnäs? | |
|
Sorry! Tänkte att Rosenhill är kända trakter om man bor i närheten. Jag bor i Strängnäs men jobbar i Haninge och Rosenhill ligger mellan Haninge och Södertälje (ökänd mcväg). Om jag inte minns fel hade bilen regskylt som började på w och var personlig. Janne |
|
|
BILD 20 ? Länk |
|
|
Tror inte det är bil på bild nr20. Såg mer ut som en m3:a i utseendet och hade ingen m spoiler Janne |
|
|
Då kan det nog vart en kamelont lackad E30 M3 replika med "Willow" som regskylt, han bor Söder om Söder mer exakt vet jag inte, tror han bromsat runt 600hk, går finfint. PIzza |
|
|
Den var det! Gick läskigt fort :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.