|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vad färgen på 328an i denna annons heter? Någon som vet något om bilen också kanske, kan de vara värt att åka o kika på, då jag tyckte den såg mkt fräsch ut, fast inte till de priset. Vad skulle man sätta som rimligt pris för denna?' Mvh/Kim | |
|
Som vanligt så glömmer man länken, men här kommer den:) Länk |
|
|
Jag tycker den ser fin ut, jag kan tyvärr inte hjälpa dig med färgen. Jag sålde min e36 320 -94 2006 för 44.000kr och den ahde gått 22.000mil. Jag vet inte vad listpriset är men 35.000kr tycker inte jag är orimligt för en 328 med braq lack, fullt m-paket och i bra skick. Den bilen kommer gå många mil till och dessutom är det en av de sista exemplaren innan e46. Min gammla bil: Länk |
|
| Skulle gissa på att det är antingen Avusblå eller Montrealblå? | |
| Blå? | |
|
Vet inget om färgen men varför ska man förstöra bilen med de fruktansvärda ljusinsatserna fram. |
|
|
Går det inte att förstora och skärpa bilden lite.. Färgen står på dämpartornet bakom luftburken.. Finns det inte ett register som visar vilka modeller/årsmodeller BMW tillverkade i vissa färger? |
|
|
Det där är Avusblau. Håller för övrigt med Pelleman77. Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
|
Detta är TOPAZBLÅ !! Mvh Johan |
|
| Topazblå kom till E46 | |
|
Lite OT, men varför läger man på slutrör med 30 graders vinkel uppåt? == It takes a lot of knowledge to really mess something up == |
|
| Jag är 99% säker på Avusblå om det är orginallacken, mkt trevlig färg. Har den varit omlackad finns det flera olika blå metallic från olika bilmärken som är snarlika. | |
| coleburn, poppis stylingattribut på det glada 90-talet! | |
|
Det där är Avusblau. Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.