AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
854

E90 7000K LED på angel eyesen - problem

Ku
102
Kushter
E92 BMW M3 2009 DKG
Har inhandlat ett par 7000K LED på angel eyesen 3W 2st racing dash för ett litet tag sen till min E90 -07 , sen idag när jag körde med angel eyesen bara så får jag felmeddelande att en lampa är sönder. Kollar runt bilen då märker jag att högra framlyset släcker och tänder sig själv. alltså parkeringsljuset bara ringarna alltså.

Vet någon vad problemet är ? Behöver alltså en ny led BULB på högra sidan antar jag ?

Finns de något bättre att köpa än dessa racing dash. Har även hört och sätt det fins PIAA och LUX 5.0 någon som kör dessa och vet något om dem ?

cr
3.939
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
Ett av mina Racing Dash började flimmra och lampvarningen varnade en dryg vecka efter jag monerat dem. Skickade den trasiga till den tyska firman och fick en ny. Sedan dess har det funkat några veckor iaf.

MVH Christofer
Bayer_Aleks
Hade också en trasig LED när jag köpte mina på förra bilen, då va den ena lampan död av dem som sitter ihop. Kolla med Heartware på Garaget, han kör med LUX 5.0 och när jag såg det sist så såg det riktigt giftigt ut, men dem kostar tydligen lite mer också.
Ku
102
Kushter
E92 BMW M3 2009 DKG
Försöker hitta lite på e90 post vad jag ska köpa nu. Köpte mina på ebay så får se om han skickar nya. När jag starta bilen idag så va mina ringar helt döda på ena lyset tror min bulb är helt sönder nu.

Kolla lite på LUX 5.0 men va tusan monterigen verkar svår på dem inte plug and play direkt.

Någon som har monterat dessa ?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.