|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken. Söker dagligen efter en lämplig e65 på mobile. När jag hittar en så kontaktar jag säljaren rätt omgående. Får inget svar alls och dagen efter så är annonsen borta. Detta är fjärde gången jag råkar ut för det. Har läst på om import och kan det mesta hoppas jag och plånboken bara väntar på att få bli tömd.. | |
| Råkade ut för det igen. En sprillans ny annons och jag kontaktade genst säljaren. Precis såld.. | |
| Kanske bättra att ringa? Många säljare tänker säkert att det blir jobbigt med en utländsk köpare och väntar därför med att svara på mailet du skickat (med förhoppning om att en lokal köpare snart ska dyka upp). | |
|
Mailar du på en E65 facelift så är det bara att glömma svar. De är glödheta och springer iväg riktigt fort idag. Vill du ha en bil så ring, ingen orkar sitta och maila fram och tillbaka när det ringer handlare från hela Europa. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Inga facelifts har det vart. Har vart lange och väldigt välutrustade. Jag får väl ta och försöka och ringa nästa gång jag ser något. Har dragit mig för det eftersom jag har något svårt att fatt engelska med tysk brytning. Tyska kan jag inte. |
|
| Och så hittade jag ett nytt objekt. Ringde så fort jag hade tid och den vart reserverad. Ringde dagen efter och då vart den såld.. | |
|
Såg igår kväll en ny annons på mobile.de. Den kom in strax innan 18:00 Skickade mail omgående och redan 07:00 dagen efter att ringa till företaget vart femte minut tills det var någon som svarade. Äntligen tänkte jag och frågade på om bilen. Allt verkade OK. Till och med bra mycket mer utrusning än mina redan högt ställda krav. Talade om att jag skulle återkomma om någon timme med slutgiltigt beslut. Bad dom skicka över papper på utrustningslistan efter ca en timme, det kom via fax. Tänkte kolla på annonsen igen direkt efter detta och då var den borta.. Ringde direkt och talade om att jag hade bestämt mig för att köpa den. Återkom om en timme fick jag som svar eftersom de var väldigt upptagna. Kunde liksom bara vänta 40minuter och ringde för att åter tala om att jag ska ha den. Får till svar att det är en kund som är intresserad av den och de ska vänta på svar från denna tills i morgon... VAAA??.. Men jag då?? Jag var ju först med mail och först att ringa och visade tydligt mitt intresse. Herregud.. Ska det verkligen fungera så här? |
|
|
Denna bilen är det jag har på gång. BMW 745Li -2003 Orientalblå. - 7-SERIE ADAPTIVE DRIVE. Dynamic Drive aktivt chassi och Elektronisk stötdämparkontroll (EDC), steglös, automatisk, med komfort- och sportläge. Ljudprogram Bildskärm bak, 6,5 tum, kontrollreglage i mittarmstödet, uttag för hörlurar -DVD-växlare för 6 skivor -HiFi-system Professional LOGIC7, 13 högtalare inkl subwoofer, equalizer -MD-spelare (MiniDisc) i stället för CD-spelare -TV-funktion med analog och digital TV-mottagning, för navigation Professional 12500kr Tillbehör -Aktiv hastighetsreglering. -Bagagelucka med fjärrstyrd elektrohydraulisk komfortöppning -Dragkrok med avtagbar kula, dolt utförande -Dörrar med Soft-Close-automatik Golvmattor i velour -Klimatkomfortrutor runt om, inkl grön överkant på vindruta -Klädsel: - Helläder Club -Komfortaccess, bilen låses upp automatiskt när person med bilens fjärrkontroll berör dörrhandtaget, inkl komfortstart -Kupévärmare med fjärrkontroll -Metalliclackering -Nivåreglering -Eluppvärmd 1700kr -Rökarpaket -Röststyrning av telefon och navigationssystem -Solskyddsgardiner för bakrutan och fönster i bakdörrar, elektriska - Stolar: - Aktiv stol för förare och framsätespassagerare, massagefunktion i sits, inkl elektriskt inställbart svankstöd -Stolar: - Aktiv stolsventilation bak - Stolar: - Aktiv stolsventilation fram, inkl Stolsvärme -Stolar: - Komfortstol för förare och framsätespassagerare, med breddinställning av ryggstöd, minne även för passagerarstol, aktivt nackskydd med automatisk höjdinställning, elektrisk, inkl elektriskt inställbart svankstöd - Stolar: - Komfortstolar bak, elektriskt inställbara, inkl elektriskt inställbara nackskydd, bältesstramare och bälteskraftbegränsare för de yttre bilbältena -Stolar: - Stolsvärme bak -Taklucka av glas, elektrisk med skjut- och tippfunktion, komfortstängning/-öppning, inbyggd vindavvisare - Kylskåp bak -Telefon för baksätet - Online plattform - Internetbaserade tjänster - Bi xenon Tror att jag fick med allt.. |
|
|
Det blev inget med den bilen. Saknade 20000mil på mätaren. Oljetrycket spökade. Växlade dåligt från 4 till 5. Tyvärr.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.