|
|
|
|---|---|
|
Länk letat ett tag nu och tänkte höra om någon vet något om den. bra mil, ser fin ut. enda felet som jag ser det är tyg/mocca inredningen. men det kan man ju fundera över. Hoppas ni vet något. MVH. Jimsan ... | |
| Står inget om S-bok i annonsen tvivlar starkt på mil talen | |
| han säger det är fullstämplad service bok. hur kollar man milen om det kan stämma? | |
|
Ring Bmw och kolla vad dom har i sitt datasystem. Är en bra början i allafall. Sen kanske den är servad på någon annan verkstad då blir det lite svårare att kolla upp detta! (Bra med kvitton/fakturor på utförda arbeten.) Gillar fordon med fart |
|
|
Det jag menar är ju att stämplar i en servicebok betyder ju inte så mkt om det inte går att styrka dom på nåt sätt! Gillar fordon med fart |
|
|
Kolla vart den har varit servad ring o hör med dem. Men är bilen fräsch o allt stämmer kan det säkert vara ett bra köp. finns ju trots allt lågmilare |
|
| Bilen har gått först 6 år i tyskland, o sen 8 år i Sverige, o i juni i år hade den gått 6900mil enligt besiktning:-) nja, mätarställningen på en sån bil ska man nog ta med en nypa salt, även om s-bok finns.... | |
| tack för era svar.. ja et finns ju lågmilare. frågan e om det är det bara..alltid svårt. jag vill ha en med inte allt för mycket mil på nacken. men det är inredningen. vill ju ha svart sport skin igentligen. hade det på min gamla. saknat den sen jag sålde den för en jävla lägenhet.. det dumaste jag gjort :) hehe... men nu med dubbel garage blir det andra grejer :) ha det gött allihopa. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.