|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Frassemannen: 79.000:- Känner mig lite för, vet ej vad som är rimligt. Men bilen är i väldigt gott skick. Den sticker ju inte ut direkt, men är trevlig... ja typ. Hur länkar man ? Funkar detta ? Länk |
|
| Personligen tror jag markanden för E46 om det inte är 330 eller M3 ganska död pga fler begagnade E90 dyker upp i annonser. Vill man bli av med sin E46 då gäller det att sänka periser ordentligt. Känner till en bekant som tvingades släppa sin 325 04 för 85000:-. | |
|
Tror Grodan tyvärr har lite rätt i det han säger.... Frasse |
|
|
85 000, fyfan Hur långt hade den gått? klart bilar över 12 000mil sjunker kraftigt. När jag köper begangnat så köper jag alltid under 8000mil. |
|
| Jo, kan tänka mig det.. | |
|
328-00 borde nog ner till 59.000 i annonspris, slutpris 50-55 gissar jag. Jag sålde min 328-00 15000 mil, xenon, steptronic och skinn för 78000 kr, men det var i maj 2007 och jag var inte nerringd då heller.... BMW CS #5139 |
|
|
Får väl ställa av bilen och dra en presenning, den kan bli ett arkeologiskt fynd längre fram i tiden... |
|
|
Det är ju en lösning...*asg* Frasse |
|
|
Jag vet när jag skulle sälja min 528iA touring. Det var för 3 år sedan. Då var inte den heller värd nått. Fick bud på 50.000 typ. Sålde den för 85000 efter ett tag. Han som köpte den hade varit och tittat på många för 50.000 och hade inte gillat vad han såg. Jag får väl hålla ut en stund till så får vi se vad som händer. |
|
|
robinhood// Under 12000 mil dock saknade den sportstolar och läder men ändå, en 04! |
|
| Pre-facelift e46 borde nog börja bli lite svåra att sälj till priser runt 80-100'. De är ju trots allt 10 år gamla nu. Bara naturligt. Gratulationer är väl på sin plats om man lyckas med det rent av :) | |
|
nu är den ytterligare sänkt till 99 tkr och dessutom besiktiad idag ua ! jag kommer dessutom byta främre länkarmar för att kunna sälja en bra bil ! som vanligt har alla här på AP förtur på priset som inte är ändrat ännu på blocket . Andreas |
|
|
Hur går det med försäljningen Andy....fått någon seriös intressent? Bud? Frasse |
|
|
stendött inte ett ljud , SUCK ! |
|
|
Jag är ute efter en bil som din.... Men jag har märkt hur stort utbudet är och hur svårsålt det verkar vara just nu. Samtidigt är jag ordentligt rädd för rostproblemen som verkar finnas på de under 04:a. Om bilen är så fin som du säger får du 85 av mig. =) Ett skambud kanske.. Men åtminstone något. |
|
|
Det var väl absolut inget skambud? Jag tror tyvärr telefonen är stendöd just av den anledningen....om du nu inte är så att du har sagt upp abonnemanget..*ler*...förlåt... Frasse |
|
|
Baldraca du har PowerPost ! |
|
| Lustigt det där med utbudet på begbilar. Många säger ju att det är dåligt utbud just nu och det stämmer på bilar som jag letar efter. Men det verkar sklija en del mellan märkena. | |
|
Alla här sitter och säger att en e46 inte är värd ett jota, men höjer till skyarna och beklagar sig när de själva skall sälja. Såna här lösa spekulationstrådar retar mig lite, skulle inte förvåna mig om ngn flitig trådskrivare här snart lägger ett skambud på andysweds bil. Jag själv sitter inte i baljan men retar mig på att behöva ge bort ngt som jag vet är bra. Hade bara ngn kommit så hade den första som sett den köpt, det vet jag! Jag tror att jag har den billigaste i sverige, men oxå en av de finare. Säger som ngn annan här får väl dra ett skynke över den och bevara till eftervärlden.... |
|
|
Ahab....du tror inte det är så att du trots allt är lite för dyr ändå? Din bil kanske både i dina ögon, är bättre, finare och billigare än andra men lik förbannat inte "värd" det du begär....Missförstå mig inte nu...jag bara tycker att hade den varit så prisvärd så hade den väl varit såld för länge sedan... Men...önskar dig ändå lycka till i ditt annonserande och hoppas du får ett bud/pris som du kan acceptera. Frasse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.